Gå til innhold

Finner virkelig ikke feilen i java class

Anbefalte innlegg

Hej altåls skjøknner ikke hva som er rat med classène mine. åog rgått igjenom sikkert 100 ganger

jeg bruker jCreator til å skrive med java script

kunne noen tatt en titt ?

http://pastie.org/private/uvyiwc9v9puoqzp7jd2wa og de enestes stedene der er error er fra 86 - til 112 tror jeg

Feilmeldingen

http://pastie.org/private/erkecpe81ycworqamiyo2q

takk for hjelp

Endret av naitshow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har to } på slutten av onMessage-metoden(linje 81) din. ;)

Det kompilatoren ser er en klasse-avsluttende }, og siden du bare kan definere metoder inne i klasser, klager kompilatoren.

Et tips til neste gang er å telle antall { og } så du ser om du mangler noen. :)

Lenke til kommentar

jeg fant ikke den IDen eclipse programmet men jeg har aldri brukt java før også fikk jeg et script som jeg skulle prøve å kjøre under vm til Irc chan men jeg har sikkert brukt flere timer på den tingen. jeg kan jo ikke lesse java eller noe har så vidt begynt å lese og lagd hello my word men hvis noen bare kunne ha rettet på den til så fort som mulig også skal jeg ordne de andre funksjonene trenger å få til den classen for at de andre classesene og boten skal kjøre :/

Lenke til kommentar

jeg fant ikke den IDen eclipse programmet

www.eclipse.org

eller

www.netbeans.org

eller last ned jDeveloper fra otn.oracle.com

... eller ... eller ... mange alternativer.

hva er det som er så stor forskjell på dissa programmene ?

Lenke til kommentar

hva er det som er så stor forskjell på dissa programmene ?

Det blir en smakssak når det gjelder Netbeans og Eclipse, jeg bruker begge om hverandre. Syns det er bedre å jobbe med Maven-prosjekter i Netbeans, og digger tomcat-debugginga til Eclipse.

Hvis du skal jobbe mye med databaser, spesielt Oracle, har JDeveloper best støtte for dét. Syns jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...