oblivian Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Heisann, Holder på å sette opp noen showreel sider. Lurer bare om et par av dere gidder å sjekke om sidene kommer greit opp hos dere. Oppsettet er ganske standard, men det er mye video- og lydfiler så det kan fort bli krøll. I tillegg er det noe fullscreen visninger med WMP som jeg håper funker generelt. Funker ihvertfall bra hos meg... Med andre ord, sidene er ganske "tunge" så har du kun modem er det bare å "glemme" det! :wink: Jeg har faktisk gitt helt F. i det, siden sidene er for å vise film likevel. Det jeg lurer på er om ting kommer opp riktig og at sidene er intuitive og lett og finne frem i. Her er linken Gidder du så er det kult. Opera hadde jeg så mye kødd med CSS at jeg har valgt å redirecte Opera brukere kun til en audio del. I min "målgruppe" er det vel ingen som sitter på Opera likevel tror jeg... Thanks. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det der er meget bra 'oblivian'. Men er meningen at man skal se disse klippene, lydene, osv. på nettet? Med DAP vil man muligens få spørsmål om hvor man vil lagre filen, som sier seg selv at man laster den ned. Men ved å deaktivere DAP ser det ut til å funke bra. Dessverre fikk jeg ikke tid til å se gjennom alt der, men for meg så kom siden opp, så en popup med klippene, lydene, osv. i, og på en naturlig måte. Keep up the good work dude. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 OK, det er bra! Med DAP så regner jeg du tenker på download aksellerator e.l, men det får vel ikke jeg gjort noe med siden det er client side. Eller er det noen triks jeg kan gjøre i MIME eller Apache handleren? Takk for at du sjekka! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Gleden var på min side når jeg sjekket... Jeg vet ikke om det er noen triks for at DAP skal overse dette, evt. lignende, dette må du nesten forhøre deg hos med andre som kjenner til dette... Lykke til! (Bør forandre signaturen min til lykke til!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå