Gå til innhold

Ønsker en 7 Strengs Gitar

Liteg0

Anbefalte innlegg

Jeg fant sånn helt plutselig ut at jeg hadde penger på kontoen, så tenkte jeg tilfeldigvis på 7 strengs gitarer. Tenkte å bruke sånn rundt 5 tusen kroner på den, kan strekke meg til 8 tusen. Jeg spiller mye metall, i stil ala Soilwork. Jeg liker litt spisielle former, ikke helt strato fan akkurat. Jeg eier en Epiphone SG å Jackson Warrior. Er vedlig gla i former som Jackson Rhoads, BC Rich Beast, ESP Explorer etc..

Har prøvd å se litt rundt på nett butikker, men jeg synes det er litt vanskelig å finne 7 strengere. Så jeg lurte på om dere har noen forslag om diverse gitarer, eller nett sider som har en liste over 7 strengs gitarer av forskjellige merker med navn å bilde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det opplagte valget er vel BC Rich Warlock 7-strengs?

Ville heller kjøpt en Warlock istedetfor en Beast hvis du går for BC Rich, Beast er virkelig et beist og helt uhåndterlig svær. Omtrent like praktisk som å bygge inn batteriforsyning i en stasjonær pc og ta med den på tur.

Edit; Hah, ser jeg anbefalte en gitar til 1300€ - kanskje ikke helt prisklassen man ser etter her

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

BC Rich har jo også en ny gitar: STEALTH

vet ikke prisen, men den ser tøff ut for noen. ligner litt på en viss ESP gus g gitar syntes jeg..

*EDIT

Med det prisnivået er vel faren for å ende opp med en strat form ganske stor.

Blandt strat form liker jeg Dean Vendetta VNXM og ESP LTD Stephen Carpenter.

BC Rich sin JRV er grise-tøff hvis man liker V gitarer.

Dean Razorback er jo en ren rip-opp av Ironbird fra 70 tallet, men gud hvor fet modell 255 7 er! :dribble:

Endret av proaudio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...