Liteg0 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg fant sånn helt plutselig ut at jeg hadde penger på kontoen, så tenkte jeg tilfeldigvis på 7 strengs gitarer. Tenkte å bruke sånn rundt 5 tusen kroner på den, kan strekke meg til 8 tusen. Jeg spiller mye metall, i stil ala Soilwork. Jeg liker litt spisielle former, ikke helt strato fan akkurat. Jeg eier en Epiphone SG å Jackson Warrior. Er vedlig gla i former som Jackson Rhoads, BC Rich Beast, ESP Explorer etc.. Har prøvd å se litt rundt på nett butikker, men jeg synes det er litt vanskelig å finne 7 strengere. Så jeg lurte på om dere har noen forslag om diverse gitarer, eller nett sider som har en liste over 7 strengs gitarer av forskjellige merker med navn å bilde. Lenke til kommentar
loknar Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 http://www.thomann.de/de/7-saiter.html fin butik hvor jeg kjøpe al min musik utstyr bare tenk på moms og frakt so ser du bare hva du liker best (min fav er dean 7strenger ) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Det opplagte valget er vel BC Rich Warlock 7-strengs? Ville heller kjøpt en Warlock istedetfor en Beast hvis du går for BC Rich, Beast er virkelig et beist og helt uhåndterlig svær. Omtrent like praktisk som å bygge inn batteriforsyning i en stasjonær pc og ta med den på tur. Edit; Hah, ser jeg anbefalte en gitar til 1300€ - kanskje ikke helt prisklassen man ser etter her Endret 5. juli 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) BC Rich har jo også en ny gitar: STEALTH vet ikke prisen, men den ser tøff ut for noen. ligner litt på en viss ESP gus g gitar syntes jeg.. *EDIT Med det prisnivået er vel faren for å ende opp med en strat form ganske stor. Blandt strat form liker jeg Dean Vendetta VNXM og ESP LTD Stephen Carpenter. BC Rich sin JRV er grise-tøff hvis man liker V gitarer. Dean Razorback er jo en ren rip-opp av Ironbird fra 70 tallet, men gud hvor fet modell 255 7 er! Endret 6. juli 2010 av proaudio Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Med fare for at dette skal utvikle seg til en "Hvilken BC Rich er best", så vil jeg likevel kommentere at jeg synes at Mockingbird er den tøffeste Lenke til kommentar
Livert Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Schecter har en del kule synes jeg. Tenker å kjøpe en selv. men vet ikke helt hvilken jeg skal gå etter. Har lyst på en billig bra. KAnskje noe finnes på Ebay? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 BC rich, eh... Kjøp deg en sånn her du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå