Prelude Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Jeg har litt planer om å leige en buss til å frakte folk og utstyr til TG i år men er ikke sikker på om folket er intressert. ruten blir som følgende. Buss fra Hareid til Ulsteinvik, ferge over til Ørsta, gjennom Volda, ferge over fjorden og så videre over Stryn fjell osv til TG. Noen som har lyst eller er intresserte i å bli med? se på http://forums.gathering.org/showthread.php...s=&threadid=130 for nærmere info. PS: Ålesunds folk kan og bli med, med dei må ta hurtigbåten over til Hareid. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hei! Da måtte eg eventuelt ha hoppa på i Stryn... Men,lurer på å kjøre sjølv..(har gjordt det sidan eg tok sertifikatet)Eller om eg bare skal hoppe på ein vanleg rute buss som kjører til Hamar.. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Kunne vært inntresant det. Bor i kommunen når du kommer ned strynefjellet. Kunne hoppet på der jeg da.:smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå