Thor - God Of Thunder Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg er faktisk dritrå til å sloss. Det er INGEN som har gått seirende ut av en slosskamp med meg! Skulle likt å prøvd meg Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Skulle likt å prøvd meg du hadde nok bare endt opp med ei pils:) 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Beste utfallet det;) 2 Lenke til kommentar
Tugboat Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Tren muskler! Muskler, muskler muskler! Når du har nok muskler så trenger du ikke slå. Du løfter enkelt og greit opp vedkommende og kaster han i bakken. Denne metoden er testet av min bror, og har fungert 1vs3 stk. (Han var 1.) Det er sikkert greit med mye muskler og styrke i en slåsskamp viss en møter uerfarne " fightere " for å si det sånn. Men viss en møter en topptrent kampsport utøver hjelper muskler lite. En god kampsport utøver bruker hurtighet , vet akkurat når og hvor han skal slå / sparke og har teknikk som gjør at han slår / sparker vanvittig hardt. Nå vet jeg ikke hvor mye din bror veier i kg , men viss han er rundt 90 kilo ville han ha slitt mot en dyktig kampsport utøver på 75 kg. Lenke til kommentar
Tugboat Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hei! Har egentlig ikke noe erfaring med slåssing, og lurer på hvordan man kan trene litt hjemme? Har ikke muligheten til å bruke boksesekk pga jeg ikke har noe steder å ha den. Tenker å liksom bli litt bedre all-around... Om noen skulle prøvd å slå eller noe, ville jeg heller ønsket å kunne klare å unngå å bli truffet, og evt. jule opp vedkomme istedet for å få juling selv. Måter man kan trene opp reaksjonen, slagkraft og sånt på? Bygge seg et grunnlag... ? Har en kamerat jeg kan få med og evt. slå litt svakt på hverandre med hansker og sånt i starten, men ikke sikkert jeg klarer å få han med på det. Flytter til USA i sommer som utvekslingsstudent og tenkte å drive med kampsport der ved siden av det andre jeg skal gjøre... (amerikansk fotball og hockey), men noe som kan anbefales? Tenke å se etter bokseklubb, eller mma-klubb, men har ikke mye peiling på slike idretter... Krav maga er også noe jeg ser etter. Tren eksplosiv styrke , lær deg gode slag / spark teknikker og slå først..... Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Den beste måten å lære seg å sloss på, er å sloss. Kjøp et par hansker, hjelm og susp til kompisen din og deg, og deng løs på hverandre. Øv på slag og spark, men drit i "tryhardninjaflippinflykickbackflip". Det er også veldig lurt å lære seg noen enkle takedowns. Etterhvert finner du din egen combo, for eksempel jab, jab, cross og et hardt round kick. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Ett godt forsvar er å være forsiktig med alkohol på byen, og være god på seksti meteren. Men når ingen utveier er åpne, så er det bra å ha trent kampsport/selvforsvar slik at man har overraskelsesmomentet. Ut over det, er det ingenting positivt med vold. Hold det til ringen visst du absolutt får ett kick ut av det. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Dagen du løfter hånden å slår har du tapt. Lenke til kommentar
GeorgeZZ Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 søk på youtube kjære venn.. der finner du enkle og grunnleggende teknikker som virkelig hjelper om du øver deg hjemme Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Kan forøvrig minne om at tråden er gammel: takk for alle innslag. På 3 år nå har jeg drevet med muay thai, boksing, kickboksing og bjj. Ble bra dreven på muay thai og bjj i USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå