Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jobber med å få tilbake x-en. trenger innspill kjapt :D

Gjest GUTT20

Anbefalte innlegg

Gjest GUTT20

HEIHEI

Ja jeg er midt oppi et lite prosjket. Prøver å få tilbake x-en

Vi slo opp for vel 3 uker siden pga vi hadde ikke nok tid til hverandre og dama følte så mye skyldfølelse for det hele tiden at hun var lei av å ha dårlig samvittighet osv osv. Der og da føltes det riktig for oss begge å gjøre det slutt.

I etterkant så har det gått opp for meg at hvis vi virkelig ville så kunne vi fått forholdet til å funke! Men hun hadde bestemt seg at det var best for oss å ikke bli sammen igjen osv

Gidder ikke fortelle så mye mer. Men poenget er at nå har jeg kjørt litt "gjøre sjalu" taktikken og det funker som bare juling. Nå tror hu at jeg er over henne og er ute etter nye jenter, men jeg vet at hun har masse følelser for meg ennå. Så jeg er litt usikker på hvordan jeg skal spille min kort videre:

Feks:

Hvis jeg spiller veidere på "sjalu/har kommet over" så tror jeg hun kommer til å prøve seg på meg/kommer nok til å fryse ut alle sine følelser. Men det vil jeg jo ikke!

Burde jeg komme til henne og si at: tja det var litt et spill siden jeg var så frustrert over min følelser for deg!

Tror det kan få henne lettere på tråden

er litt usikker her!

TAKKER FOR ALLE SVAR OG HJELP :) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest GUTT20
Hvis jeg spiller veidere på "sjalu/har kommet over" så tror jeg hun kommer til å prøve seg på meg/kommer nok til å fryse ut alle sine følelser. Men det vil jeg jo ikke!

Jeg tror hun IKKE kommer til å prøve seg på meg

SKRIVE FEIL OPS SORRY

Lenke til kommentar
Gjest GUTT20

jaok, ikke si dirkete hva jeg har gjort og at det var totalt bevisst.

men liksom hinte til at det er henne jeg liker.

Ah... jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem :p Men det er nå det må handles!

Lenke til kommentar

Bare vær hyggelig mot henne, men ellers driv på med ditt, mener jeg.

Så får du heller være positiv hvis hun hinter frempå at hun vil prøve igjen.

Eventuelt kyss henne hvis muligheten byr seg. Og hvis hun spør hva det var, si du savner henne.

Og gi henne tid. Tid til å gruble.

Ingen spill-tilståelser. Kan eventuelt medgi at du ikke klarte å la vær å tenke på henne.

Men jeg har tatt feil før.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar
Gjest 13 år gammel jent faktisk

Send henne en bukett med roser eller noe sånt! - Jeg tpper hun hadde elsket det! også med et lite kort med et fint dikt inni eller noe sånt =)

Ikke bruk andre jenter for å gjøre henne sjalu, og viss hun åpenbart liker deg også som du sier , kommer hun til å prøve å gjøre deg sjalu det er jeg sikker på.

Si sannheten til henne , si at du forsatt har følelser for henne og vil prøve på nytt og viss hun og faktisk har lyst til å prøve en gang til, ja da kan dere jo prøve! - Det handler faktisk bare om faktisk gå bort til henne å si det!

Stå på, dette her klarer du lett!

Lenke til kommentar

Herregud da mann - ta deg sammen.

Vær deg selv og oppfør deg hyggelig og ærlig overfor henne. Si akkurat det du føler og at du faktisk ikke så hva du hadde. Ingen poeng i å kjøre en sjalu-taktikk når det eneste du vil er å faktisk ha en henne tilbake.

Går ikke det, vel så move on. Been there done that. Trooo meg jeg har prøvd. Hun ville ikke ha meg tilbake. Det suger ekstremt hardt når du elsker vedkommende av hele ditt hjerte og bare vil holde rundt henne hele dagen, men man kan ikke styre et annet menneske til å ville ha deg tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...