Markelure Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei fikk en projector av skolen. en Sony VPL-EX50 som ble laget i 08. tok den med hjem(hadde ikke peiling på standen) plugge den i veggen osv. den starta opp fint og alt det der, men ikke noe lys ut fra linsa. så skrudde jeg opp dekselet til lampa og der var det helt tomt. sitter nå og vurderer å kjøpe ny lampe til 1500kr. tror dere det er det eneste som er galt med den? han jeg fikk den av visste ikke noe om den. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det er et veldig vanskelig spørsmål. Vi har ingenting å gå etter, og kan ikke gi noe bedre svar enn det du kan tenke deg til selv. Om du stoler på personen du kjøpte projektoren av - spør ham. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Eller bare gå å lån ei på skolen om de har flere av samme type? (For å sjekke om det er det eneste som er galt). Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 snakka med lærern jeg fikk den av. han sa det at dem hadde hatt litt problemer med den type projektorer. problemet var at dem av og til skrudde seg av. men selv ser jeg på det som en baggatell, så tror jeg kjøper ny pære. kan leve med at den skrur seg av, av og til Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Grunnen til at den slår seg av er kansje p.g.a den blir for varm? Enten at det er mye støv i den eller at vifta er dårlig? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 var mye støv i filteret ja, har blåt det ut så mye mulig det var grunnen. har ikke kjøpt lampe enda, men gjør det vell snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå