Runningback Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei godtfolk! Jeg har et problem med CS 1.6. Jeg har konstant høy ping når jeg spiller, den kan variere fra 200 til opp mot 700. Skjønner ikke hvorfor. Har prøvd å googlet det, og skiftet rates. Linjen kan det heller ikke være, er en 10 mbit linje fra canal digital. PCn er også bra nok. Det er heller ingen nedlastning som foregår. Noen som vet hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Bruker du trådløst? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Jepp, spiller på trådløst internett. Men tingen er at jeg også har CS på min skole pc, også trådløst. Der er pingen helt fin. Så synes dette er merkelig. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Bumper denne jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Prøv å koble til en kabel mellom ruteren og datamaskinen. Hvis det ikke fikser problemet, sjekk om det er en brannmur som eventuelt sperrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå