Gjest KUKLORT Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvordan runker man når man ikke har forhud ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Samme greia regner jeg med. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg går ut i fra at det er en form for glidemiddel involvert, også er det mer hånden som stimulerer glans der det vanligvis er forhuden som stimulerer Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 ^trenger overhode ikke glidemiddel. omskjært kompis av meg begynte bare å le når jeg spurte om det. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 ^trenger overhode ikke glidemiddel. omskjært kompis av meg begynte bare å le når jeg spurte om det. Glidemiddel for kosen sin skyld da Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har ikke overhud selv, ingen problemer Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hehe jeg har ikke forhud, så funker helt fint og runke Lenke til kommentar
Gjest lars Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 svir det ikke uten glidemiddel? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Er vel ikke farlig og ta på kukhodet? Hva vel bare når man var liten det var vondt. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Nei men det er farlig for de om har forhud man liger på gulvet og vrir seg av smerte Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har da forhud jeg også, men kan da røre så mye på kukhodet som jeg vil uansett Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har da forhud jeg også, men kan da røre så mye på kukhodet som jeg vil uansett Haha det var en spøk :!: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 ^trenger overhode ikke glidemiddel. omskjært kompis av meg begynte bare å le når jeg spurte om det. Glidemiddel for kosen sin skyld da Glidemiddel fungerer jo utmerket på en penis som ikke er omskjært også. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 ^trenger overhode ikke glidemiddel. omskjært kompis av meg begynte bare å le når jeg spurte om det. Glidemiddel for kosen sin skyld da Glidemiddel fungerer jo utmerket på en penis som ikke er omskjært også. 2 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Glidemiddel vil jeg da anbefale enten man har forhud eller ikke. Koster ikke så mye heller. Man kan sikkert få kvantumsrabatt diverse steder også ^^, OnT: Jeg vil tro det går helt fint, men det kan nok fort gjøre vondt å runke på nøyaktig samme måte som man vanligvis (forutsett at min måte er den vanligste) gjør om man har forhuden intakt. Ellers, om jeg ikke har misforstått livet og universet, er jo hele poenget primært å stimulere penishodet, noe som ikke akkurat blir vanskeligere uten forhud. Men det kan sikkert fort bli for mye av det gode, så igjen: glidemiddel er ikke dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg