Gjest www Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Flere enn meg? Av og til når jeg står å tisser så mister jeg balansen og sjangler litt, noe som ofte fører til at litt havner utenfor doskåla Er det flere enn meg som "lider" av dette, og hvorfor skjer det? Blir ikke bedre om jeg har drukket en del alkohol Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Du er ikke full støtt da?? 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ligger det gamle ekskrementer på badet som slipper ut dinitrogenoksid? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Alkohol vil automatisk ødelegge balanse og sikteevne. Personlig er siktet mitt på topp. Har jo nesten 16 års trening. Det kan være så enkelt at du ikke har god balanse. Hvordan er balansen når du balanserer på ting? Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Alkohol vil automatisk ødelegge balanse og sikteevne. Personlig er siktet mitt på topp. Har jo nesten 16 års trening. Det kan være så enkelt at du ikke har god balanse. Hvordan er balansen når du balanserer på ting? No shit, sherlock. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 TheFighter94: Jeg brukte god tid på å analysere innlegget, og spørre diverse fagfolk før jeg kom fram til dette svaret. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg kjeder meg, sorry Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg venter så lenge med å pisse, at da jeg faktisk gjør det, tar det ca 10sek, så over (ca.....), rekker ikke å falle. Noe jeg derimot sliter som faen med, er å ta av sokker med begge hender.. om det finnes noen gud gjorde han er veldig slurvete jobb på den punktet.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Vil tro det er vanlig å miste balansen når man urinerer. Tror det er en sammenheng mellom dette og å drukne. Folk har større sjanse for å drukne mens man urinerer en når man ikke gjør det. Mener jeg så dette på TV, men har ingen ting til å backe up påstanden min dessverre. Skulle likt å få denne myten avkreftet av forskere osv. Lenke til kommentar
Gjest TRÅDSTARTER Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du er ikke full støtt da?? Jeg er full ganske ofte, gjennomsnittelig er det vel rundt 2 ganger i uka. Blir alltid oftere når jeg ikke er i jobb (ferie osv). Har hørt at mye alkohol kan gjøre at man får dårligere balanse selv når man er edru. Har merket at jeg har litt dårlig balanse ellers, merker det mest på jobben. Eksempel: Skal jeg gå i en lang korridor så må jeg faktisk konsentrere meg litt for å kunne gå uten å sjangle pittelitt.... Har også prøvd å balansere på en rak linje, det går som regel bra men det er ikke min ting akkurat. Når jeg står oppreist ellers (uten å tisse) så er det ikke noe i veien med balansen min. Da står jeg som ei statue. Lenke til kommentar
Gjest TRÅDSTARTER Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Vil tro det er vanlig å miste balansen når man urinerer. Tror det er en sammenheng mellom dette og å drukne. Folk har større sjanse for å drukne mens man urinerer en når man ikke gjør det. Mener jeg så dette på TV, men har ingen ting til å backe up påstanden min dessverre. Skulle likt å få denne myten avkreftet av forskere osv. Derfor tisser jeg alltid i ei gryte (lager ikke mat i den) når jeg er i båten på fisketur! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du er ikke full støtt da?? Jeg er full ganske ofte, gjennomsnittelig er det vel rundt 2 ganger i uka. Blir alltid oftere når jeg ikke er i jobb (ferie osv). Har hørt at mye alkohol kan gjøre at man får dårligere balanse selv når man er edru. Har merket at jeg har litt dårlig balanse ellers, merker det mest på jobben. Eksempel: Skal jeg gå i en lang korridor så må jeg faktisk konsentrere meg litt for å kunne gå uten å sjangle pittelitt.... Har også prøvd å balansere på en rak linje, det går som regel bra men det er ikke min ting akkurat. Når jeg står oppreist ellers (uten å tisse) så er det ikke noe i veien med balansen min. Da står jeg som ei statue. Alkohol dreper jo hjernen din, så det er ikke usannsynlig at du får dårligere balanse av det. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg står alltid ute jeg ,mye mere chill å kjenne at det blåser svalt mens det spruter til alle kanter Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Når du tisser faller blodtrykket ditt, har du litt lavt i utgangspunktet kan du bli susete og i værste fall blacke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå