Dr. Brodsky Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Som tittelen sier har jeg blitt frastjålet min iPod. Det jeg nå lurer på er hva de som har fått tak i den har tilgang til. Det jeg kommer på er mailen min, iTunes og AppStore. Er det noe mer? Jeg har endret passord på mailen, holder dette? De vil vel kunne få tak i mail som allerede ligger på iPoden, men de vil vel ikke kunne motta ny mail...? Hvordan skal jeg sperre iTunes-kontoen min? Jeg vil jo ha muligheten til å fremdeles kunne kjøpe musikk fra Mac'en, men er ikke særlig interessert i at andre skal kunne bruke mine penger. Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kjipt. Med mindre du har spesifisert noe annet skal man alltid bli spurt om passord ved kjøpt via iPoden, men det kan jo være lurt å bytte passordet. Mailen kan kun hentes ut inntil du har byttet passord (som du nå har gjort), men alt som evt. er lastet ned fra før vil være tilgjengelig. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Har ikke kjøpt noe særlig fra iPod'en, men kan ikke huske at jeg måtte skrive inn noe passord. Mulig jeg husker feil...håper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå