Gjest medlem-156924 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 HAllo her har noen spørsmål ang bilstereo til Bilen min, en vw Passat 2002 3BG model jeg har sett på en pioneer spiller som heter AVH-3200BT Link Til Spilleren Det jeg lurer veldig på er: -Kan jeg fortsatt bruke rattkontrollen? (+/-.Forward/back) se bilde.. -Kommer spilleren til å kunne vise informasjon i "speedometeret" (i midten mellom speedometer og turtall) ? se bilde... -Bak så sitter det en cd skifter (6-Cd'er) kan den kobles opp? (orginal VW spiller) se bilde.. Har lest om pioneer spilleren men finner ikke ut noen ting så spør her og håper på svar fra noen som kan litt om emnet! Takker på forhånd! Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 -Kan jeg fortsatt bruke rattkontrollen? (+/-.Forward/back) se bilde.. Ja, men da trenger du et interface til rundt 1000-lappen til å koble mellom spiller og bil. -Kommer spilleren til å kunne vise informasjon i "speedometeret" (i midten mellom speedometer og turtall) ? Nei. -Bak så sitter det en cd skifter (6-Cd'er) kan den kobles opp? (orginal VW spiller) Nei. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg fant en uoriginal rattkontrolladapter til min Pioneer som kosta rundt 200kr. (kom på under tollgrensa). Søkte på ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå