Karink Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei! Jeg har laget en webside i html (adobe dreamweaver) som prosjekt til fordypning i vgs. Jeg bruker å oppdatere siden ved å redigere html-dokumentene i dreamweaver. Nå er jeg ferdig med skolen, og har ikke dreamweaver lenger. Jeg ønsker å fortsette å oppdatere sidene, men istedet for å redigere f.eks nyhetssiden hver gang, vil jeg ha en funksjon der jeg kan legge inn innlegg (cirka som på en blogg). Siden er: www.namdal-symfoniorkester.no Jeg har fått litt hjelp av en lærer til å lage ett eller annet CuteNews, men jeg ANER ikke hva det er eller hvordan jeg skal ordne det slik at det hører sammen med sidene. Her er det jeg har gjort: Jeg har www.namdal-symfoniorkester.no/cutenews/index.php, der har jeg ordnet med brukernavn og passord. Herfra står jeg på bar bakke, og vet ikke hva jeg skal gjøre med noe som helst... Kan noen være så snill å hjelpe meg? Jeg burde sikkert kunne noe om dette etter tre år på medier og kommunikasjon, men vi har bare lært å skrive html-koder i Notisblokk Tusen, tusen takk hvis dere kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Karink Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg kan jo legge til at jeg ikke absolutt MÅ bruke CuteNews, hvis det finnes en enklere løsning ;-) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Alt står i FAQ'en til Cutenews. Du må ha en include tag på nyhetssiden. Gå til innstillinger inne i Cutenews systemet ditt, står "integration" eller no der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå