Gå til innhold

Onkyo TX-SR307

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en HD-Klar TV på 32", og en Onkyo TX-SR307-forsterker, i tillegg til en XboX 360. Tidligere har jeg kobla xboxen til TV'n med HD-TV kablene, og dratt en optisk lydkabel til forsterkeren. Men nå har jeg prøvd å dra HDMI til forsterkeren fra xboxen, og HDMI fra forsterkeren til TV'n. Men det som nå skjer er at jeg bare får lyden ut av TV'n - den passerer rett gjennom forsterkeren...

Jeg har prøvd å lese gjennom håndbøkene et par ganger, men uten å finne noen innstillinger jeg har bruk for.

Er det noen som har denne forsterkeren, eller en i samme serien som har noe erfaring med dette?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Den forsterkern har kun mulighet for HDMI pass-thru. Dvs den klarer ikke å nyttegjøre seg av et evt lydsignal via HDMI, kun gjennomføring,desverre....

Hei,

Jeg har en HD-Klar TV på 32", og en Onkyo TX-SR307-forsterker, i tillegg til en XboX 360. Tidligere har jeg kobla xboxen til TV'n med HD-TV kablene, og dratt en optisk lydkabel til forsterkeren. Men nå har jeg prøvd å dra HDMI til forsterkeren fra xboxen, og HDMI fra forsterkeren til TV'n. Men det som nå skjer er at jeg bare får lyden ut av TV'n - den passerer rett gjennom forsterkeren...

Jeg har prøvd å lese gjennom håndbøkene et par ganger, men uten å finne noen innstillinger jeg har bruk for.

Er det noen som har denne forsterkeren, eller en i samme serien som har noe erfaring med dette?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...