Gazer75 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Håpar verkeleg at dei finn tilbake til gode gamle NFS... Spelte alle fram til og med NFS:HP2 frå 2002, så var det slutt. Var liksom ikkje det same det som har kome etter dette. Brukte klart mest tid på NFS3:Hot Pursuit og NFS4:High Stakes (Road Challenge i Europa). Hadde tuna Mercedes-Benz CLK GTR perfekt. Og med Voodoo2 12mb i SLI så var det fantastisk grafikk Spelte kun med tastatur...aldri brukt ratt/pedal. Vart mange seine kveldar med ein kompis i split screen modus Kunne tenkt meg remake av dei to faktisk. Berre ny grafikk, resten er så bra at det trengs ikkje noko meir. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Installerte most wantedi går, og fant faktisk igjen saven innpå pcen Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Installerte most wantedi går, og fant faktisk igjen saven innpå pcen http://hotpursuit.needforspeed.com/pre-order her en video til Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Utrolig at et spill som ikke har kommet ut enda kan bli kalt raceing game of the year.. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Need for Speed Hot Pursuit's demo arrives on the Xbox Marketplace and PlayStation Network for two weeks starting October 26th, giving you early access to Criterion Games' latest high-octane action racer, which Games Radar says "could redefine online racing forever". When you download the demo, you'll also receive 500 bounty points to put toward advancing your Cop and Racer careers when Hot Pursuit hits stores on November 16th. In the demo, you'll get a chance to try the revolutionary Need for Speed Autolog system, an in-game social network which tracks your performance against your friends. Speaking of which, adding one of your friends to your Autolog friends list will unlock a new event in the demo called Roadsters Reborn. There is also a Cop event where you'll tear up the tarmac on Seacrest County's majestic mountains, trying to bust as many Racers as you can. http://hotpursuit.needforspeed.com/game-info/demo Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Forstår at internett er en fordel og i og med at jeg bruker Xboxen så lite (har vel stått ubrukt i 12 av 15 mnd eie), så bruker jeg ikke penger på noe Live greier. Det blir nok PC! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er det noen som fikk testet demoen eller? Hvis ja, del det med oss Virket det lovende??? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 er ikke demoen tilgjengelig lenger? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 er ikke demoen tilgjengelig lenger? Nei, de fjernet den for en stund siden.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 kjipt. skulle veldig gjerne ha testa det. vel, da var i alle fall LE utgaven bestillt som julegave til meg selv fra min søster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg