mopani Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg skal kjøpe meg ny mobil iløpet av de nærmeste dagene.. Valget står mellom Htc Legend eller Htc desire.. Jeg er klar over at Desire er raskere enn legend, og at den har en større skjerm.. men hvilke andre forskjeller er det mellom disse tlf? Har hørt at batterilevetiden på legend er søppel.. Hvordan er batterilevetiden på Desire? Hvilke forskjeller er det mellom disse tlf'ene? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Også på Desire anbefales det å lade hver natt hvis man bruker den mye hvis det er det du mener med crappy batteritid. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Tror ikke det er veldig stor forskjell på batterilevetiden. Min Legend har som regel litt under 50 % batterilevetid igjen når jeg legger meg, og det er vel ca det samme som rapporteres av de fleste Desire-brukere. Lenke til kommentar
Sindree1 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Tror ikke det er veldig stor forskjell på batterilevetiden. Min Legend har som regel litt under 50 % batterilevetid igjen når jeg legger meg, og det er vel ca det samme som rapporteres av de fleste Desire-brukere. Dilla med telefonen mesteparten av dagen(første dagen jeg fikk den), wifi på, spilte av musikk litt, ringte litt, widgets på, 20% tror jeg det var igjen når jeg la meg... Er bare å ha som vane å lade mobilen når man legger seg, så er det sjeldent telefonen går tom for batteri i løpet av dagen. Hadde akkurat det samme med min gamle touch diamond. Bytta ut diamond med desire...og er ganske forelska, diamond er TREIG, desire er smooth Last ned advanced task killer på android market så ikke alle programmerl igger åpna Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det er minimum 5234 innlegg her på forumet om hvorfor task killers til Android er unødvendige og som regel gjør mer skade enn nytte. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Uten task killer kunne jeg ikke brukt min HTC, SÅ avhengig er jeg av den. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg brukte task killer så vidt før jeg leste litt rundt. Nå har jeg avinstallert og har ingen problemer. Når android tydeligvis fikser det meste på egen hånd er det bare tull å installere en app som fører til at jeg gjør det til en vane og gå inn å avslutte apps manuelt hele tiden. I tillegg så slipper man å risikere at man avslutter viktige ting som kalenderen. Task killer fører altså til unødvendig, ekstra arbeid som man er bedre tjent med å overlate til android selv. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Bumper denne, valget mitt står mellom det samme som OP sitt. Føler Desire er litt for stor, og at den kan fortere bli ødelagt enn Legend mtp. alu-casen til legend. Hvis det er noen her som har prøvd begge to hadde jeg satt pris på at dere nevner hva dere synes om begge, og hvorfor dere liker den ene over den andre Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Tviler på at Legend tåler så mye mer enn Desire. Mister du dem 1.5m ned i asfalt dør nok begge to såe... Jeg har Desire og kunne aldri tenkt meg å få for noe mindre, da ville det vært for tungvindt å skrive på tastaturet. Og Desire ser større ut en den er, den passer fint i lomma! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå