tormoddf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Endelig nyversjon av det superpopulære Nintendo 64-spillet. Les mer Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har følelsen på at det ikke blir helt det samme som på nintendo 64...pga kontrollen og den "sjarmerende" grafikken Hadde vært kjekt om de fikk med stemningen da, de skal ha for å gjøre et forsøk i hvertfall! Lenke til kommentar
Tarciryan Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Dette ga meg ingen frysninger, grafikken virker knapt oppdatert fra 1997. Dette skulle kommet på PS3 eller PC:-( Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Dette ga meg ingen frysninger, grafikken virker knapt oppdatert fra 1997. Dette skulle kommet på PS3 eller PC:-( wii'en klarer vel ikke å kjøre så kraftige spill, men er det kommet noe nytt om den nye wii'en ? Håper dem får en oppdatert versjon av Goldeneye til den. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Dette ga meg ingen frysninger, grafikken virker knapt oppdatert fra 1997. Dette skulle kommet på PS3 eller PC:-( Animasjonene var ganske gode. Og effektene bra for å være wii. Synd jeg aldri har tenkt å kjøpe meg en wii. Goldeneye er et av de god-spillene jeg har gått glipp av. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hahahahahah.. nå lo jeg godt her men dette var tragiske greier.. får håpe noen jeg kjenner kjøper det så jeg får prøvd det før jeg legger dette helt dødt.. hadde de brukt moderne grafikk på det her hadde det helt klart blitt ett kjøp klart.. grafikk er ikke alt men dette var tragiskt å se på!! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 FY SØREN!!!!! Detta må jeg ha! Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hahahahahah.. nå lo jeg godt her men dette var tragiske greier.. får håpe noen jeg kjenner kjøper det så jeg får prøvd det før jeg legger dette helt dødt.. hadde de brukt moderne grafikk på det her hadde det helt klart blitt ett kjøp klart.. grafikk er ikke alt men dette var tragiskt å se på!! Spelte du i det hele tatt Goldeneye 007? I dag er det for stor fokus på grafikk, noko som har gjort at gameplay ikkje har fått like stor fokus. Gameplay på 90 og tidleg 00-talet var mykje betre enn i dag! 3 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hahahahahah.. nå lo jeg godt her men dette var tragiske greier.. får håpe noen jeg kjenner kjøper det så jeg får prøvd det før jeg legger dette helt dødt.. hadde de brukt moderne grafikk på det her hadde det helt klart blitt ett kjøp klart.. grafikk er ikke alt men dette var tragiskt å se på!! Spelte du i det hele tatt Goldeneye 007? I dag er det for stor fokus på grafikk, noko som har gjort at gameplay ikkje har fått like stor fokus. Gameplay på 90 og tidleg 00-talet var mykje betre enn i dag! Enig, det er gameplay som avgjør om et spill er godt eller ikke. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Tilbrakte endeløse timer med 4player på min gamle 14tommers Dantax tv. Dette spiller er en like stor nostalgibombe som OOT... GLEDER meg Grafikken betyr ikke en dritt så lenge de har klart å ta vare på "atmosfæren" i det gamle spillet. Men Daniel Craig?? 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Dette blir kult, grafikk er ikke alt. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hmmm, jeg må få kjøpt meg en wii i nærmeste fremtid! 1 Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 synes det ser bra ut jeg, som flere sier, grafikk er ikke alt, spillfølelsen er det viktigste. se på max payne nå, når det kom var det best, nå ser det rævva ut men spillingen er like spennende ennå. tror dette vil selge til gull jeg. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ja jeg spilte enormt mye Goldeneye på Nintendoen.. og jeg syns gameplay er klart viktigst men grafikk er det som er avgjørende.. sitter nå og spiller Final Fantasy VII og jeg ber hver dag om at det skal komme en remake med ny flott grafikk! knuser deg sikkert i goldeneye AshtraY ned i aska Lenke til kommentar
fend Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 dette spillet er bare laget av amatører som digga golden eye på 64... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 og på hvilket grunnlag kan du si det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg