Gjest Mr.HarIkkeGodtAvÅJogge Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei. Jeg har begynt på å jogge litt oftere enn før. Tidligere var det rundt 1 gang per uke, noe som gikk helt fint. Når jeg nå derimot har jogga 4.5km to dager på rad, fikk jeg i dag noen røde prikker rundt skrittet som svir noe. Skyldes det at jeg har løpt galt? Hva kan jeg gjøre for å forhindre dette? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er dette i områder der hud ligger mot hud når du jogger? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 I så fall er løsningen å kjøpe en varmeshorts. Hadde samme problemet og det ble helt eliminert da jeg kjøpte det. Jeg har select sin og syns den er passe tykk. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ja, det er på begge sider mellom overgangen av fot og balle. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Som martin808 sier; det gjelder å sørge for å ha riktig undertøy. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) fot og balle? du mener vel lår? Men uansett jeg hadde samme problem og det ble eliminert etter at jeg begynte med varmeshorts. Endret 16. juni 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå