Spenis Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei, jeg vet ikke om jeg har plassert dette i riktig tråd. Hei, jeg lurer på om det er en plass der du kan finne msn adresser til folk som har msn. Men det må så klart være lovlig. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hva med å spørre de du har lyst å kommunisere med hvilken MSN-adresse de har? Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Hva med å spørre de du har lyst å kommunisere med hvilken MSN-adresse de har? Hva om jeg ikke kan det, det er en jeg kjenner, mn jeg har ikke tlf nmr og finner det ikke på nettet heller. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du kan jo begynne med å prøve å google navnet, noen har e-mail addressen oppført i diverse telefonkataloger eller slikt. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Og forstå det sånn: Microsoft (de bak msn) har ingen, og støtter ingen slik liste. Tenk derfor fra mulighetenes perspektiv: hvilke alternativer det igjen? Vel, det eneste alternativet jeg kan komme på er at noen folk gjør denne jobben "for deg"; de googler og søker, og bruker kanskje bots, til å lage automatiske lister... Men disse listene vil ALLTID være ekstremt mangelfulle, fordi de fleste ikke er på google med sin epost-addresse, boten må være rimelig sofistikert for å fange opp riktig addresse, boten må finne navnene på personene (hvordan skal de gjøre dette? du får ingen liste over all navn i norge på gulesider, kun når du søker spesifikt), osv... Så praktisk talt: nei. Anbefaller deg nFF her og understrek med et stort flir hvor lovlydig du er, så får du kanskje flaks. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Søk opp personen på facebook og send en forespørsel vel? Send en SMS? Er vel bre å spørre vedkommende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå