Yonaz Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei,har Dell Vogtro 1000. Men jeg har et problem med at pcen er veldig treig og hakker i spill. Jeg kjører Windows 7 32 bit, har 64 bit cpu. Hva er feil med pcen min,alle nyeste driverer er instalert. Kan grunnen være at jeg ikke har aktivert windowsen og får meldinger om og aktivere helle tiden? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Grunnen er at grafikkortet i Dell Vostro 1000 overhodet ikke er beregnet til å spille på, til det er det alt for dårlig. Skal du spille så må du ha en maskin med et atskillig bedre grafikkort. 1 Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Er jo ati radeon xpress 1150 og 64 bit cpu,burde jo egentlig ikke lagge i windows? Fins det noen spesial drivere som gjør at jeg får bedre ytelse? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Lagge i windows? Mener du at maskinen er treg? Du finner drivere til denne modellen på Dells kundestøtte sider. Denne maskinen er lagd for web browsing og lettere office arbeid. Skal du kjøre tyngre programmer så er ikke dette riktig maskin å gjøre det på, da trenger du en modell med bedre hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå