Valkyria Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg er usikker på hvilken rettning jeg skal montere viftene i mitt snart kjøpte Antec nine hundred two. Jeg skal også ha en Corsair H50 hydro installert i den, så bakre vifte må være montert slik at luften blåser innover. Her er hva jeg tror vil fungere best, men håper noen som er erfarne og mer kompetente enn meg kan vise meg hvilken luftveier som er best egnet. Oh, exploitable: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sett den til exhaust med push/pull. Blåser du luften inn slik som corsair anbefaler kan det jo hende du suger inn den varme luften som kommer ut av skjermkortet. Varm luft stiger. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Om du har den på exhaust vil vel den varme lufte fra innsiden av kabinettet blir dratt gjennom, så jeg ville bare hatt den sånn den står nå, for jeg vil tro lufta på utsiden av kabinettet er kaldere enn den på innsiden. Og selv om den varme lufta fra grafikkortet stiger opp, vil jeg tro det er litt luftsirkulasjon i rommet PC-en står i, og dermed vil ikke nødvendigvis den varme lufta fra skjermkortet stige 100% rett opp. Men jeg har ikke erfaring med H50, så jeg skal si noe for sikkert. Det er bare en teori Endret 16. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå