hojohansen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det viktigste for meg er kallender, da jeg skal bruke den i jobbsammenheng, sync. til pc osv. er viktig. Utenom det så vil jeg ha wifi - greit kamera, og bruke mp3/podcast spiller. Jeg har Nokia 5800 og er godt fornøyd med den, hva med iPhone ? Batterikap. er også viktig.. Takker for svar Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Anbefaler ikke Iphone. Batterikapasiten er dårlig.Kameraet er elendig. Gå for en telefon med Android hvis du skal ha touch. Nokia i E serien viss uten touch.. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 iPhone 4 kan kanskje være noe? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Vil heller anbefale Experia10! Det er en stund til den kommer til Norge, og den har fremdeles ikke noe spesielt bra kamera. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvordan vet du at den ikke har et bra kamera? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?p=2131805 Lenke til kommentar
apwr Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du linker til en tråd hvor stort sett alle er positive til bildene som er tatt...Gir ikke mye mening dette. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Fra Amobil's artikkel: "Vi lot Erik Faarlund fra Akam.no ta en titt på bildene, og sammenliknet dem med bilder tatt med Samsung Pixon 12 og Sony Ericsson Satio - to av de heftigste kameratelefonene så langt. (...) Det fins knapt noe synlig støy eller pikselering i bildene fra Iphone 4. Der Gsmarena er kritiske til det de kaller "oljemalerieffekten" i Iphone-bildene, forteller vår ekspert at dette er en effekt som er synlig i bilder fra alle dagens mobiltelefoner og på gode kompaktkamera kun et par år tilbake i tid. Alt i alt er bildene svært detaljerte og under forutsetning av at Apple faktisk ikke har rørt bildene etter at de ble tatt med telefonen er dette de beste bildene vi har sett fra en mobiltelefon så langt." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå