Marquiz Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Heisann! Ved oppstart av pcen min, får jeg erroren 0x000000ED Unmountable_boot_volume. Jeg har lest diverse artikler om hvordan jeg skal få fikset dette, og de fleste sier det samme " kjør pcen i sikkermodus. Problemet er det at etter at jeg trykker F8 og de forskjellige alternativene popper opp, er det ingen reaksjon etter at jeg velger sikkermodus. Når jeg trykker enter på sikkermodus og velger operativsystem, fylles hele skjermen med diverse tall og bokstaver i noen få sekunder, deretter skrur den seg av og på igjen, uten å starte i sikkermodus. Jeg har windows xp home edition, og har også innstallerings- cd, men det er ikke mulig å bruke denne siden jeg verken kan starte pcen i sikkermodus eller gjennoppretingsmodus. Hva skal jeg gjøre? Dette virker veldig rart, siden ingen av disse alternativene funker. Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Får du ikke re-installert ved å boote opp med CD-en? Høres ut som om innholdet på HDD kan ha blitt korrupt, eller i hvertfall at Windows-installasjonen har blitt litt funky.. I verste fall kan det jo være "starten på slutten" for disken, altså at den ikke klarer å lese innholdet korrekt pga. tekniske feil f.eks, og da må disken i tilfelle naturlig nok utskiftes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå