black_sheep Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 I det siste (les to mnd.-ish) har jeg hatt ekstremt lyst på godis. Alt fra kokesjokolade, melkesjokolade, smågodt, kaker, kjeks, is, syltetøy osv. Vet at det er u-ting å spise mye av det, så klarer som regel å holde meg unna. (Untatt helg) Trener 5-6 dager i uka. Så ikke redd for utseende eller noe. Mitt spørsmål er om det er noe av stoffer eller noe sånn jeg mangler i kroppen siden jeg er så fysen på godis og søtt? Så håper dere vet noe om det Takktakk Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Nytter du nokon medikamenter? Eg hugser eg fekk nokon tabelettar for å fremme søvn (egentleg antidep i høg dose). Det fekk meg utruleg svolten på det aller meste. Alt. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Nytter du nokon medikamenter? Eg hugser eg fekk nokon tabelettar for å fremme søvn (egentleg antidep i høg dose). Det fekk meg utruleg svolten på det aller meste. Alt. Niks, eller.. Allergi/astma, men det har jeg gjort siden jeg var 3-4 år. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Spis deg mett på ordentlig mat, da blir du ikke fysen på noe slikt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Finnes noen sånne drops som gjøre sur smak om til søtt, kanskje du skulle få tak i det (heter Miracle Frooties) Da kan du sitte å nyte sitroner istedefor godteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå