ExNihilo Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei. Vurderer å kjøpe meg en Mac, men er usikker på hvilken jeg bør velge for å kunne spille spill på den. Steam er jo nå tilgjengelig for OS X. Vil Half Life 2 f.eks. gå rundt på den nye Mini Mac'en eller må jeg fleske til og kjøpe en iMac eller Mac Pro? Tenker på 3D performance etc. Noen som har erfaringer eller tips? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er bare å bla ned på denne siden så ser du at den får 88fps i cs:s på high, men klarer ikke å finne ut hvilken oppløsning det var på. Hvis du klikker på resultatet får du opp hvilken maskinvare ble brukt og det står at det er en macbook med ganske like specs, så det er bare å finne ut native oppløsningen så er du der tror jeg. http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-320M.28701.0.html Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Kjøp Mac Pro du. Knall for gaming ... MP blir oppgradert i "nær" framtid. Om du trenger denne maskinen, hadde du nok ikke spurt her. Mac er ikke noe særlig for spilling (om dette er hovedfunksjonen). Endret 29. juni 2010 av Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå