JoeDohn Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Topic taler for seg selv, jeg har Fallout, Diablo II og System Shock II, og leter nå etter nye. Et jeg vet har bra utvikling er selvfølgelig Morrowind. Takker for alle forslag. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Topic taler for seg selv, jeg har Fallout, Diablo II og System Shock II, og leter nå etter nye. Et jeg vet har bra utvikling er selvfølgelig Morrowind.Takker for alle forslag. Kjør Deus Ex. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 might & magic 6 + 7 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Hvordan i hule heite kunne jeg glemme Deus Ex, har det, ja. Er ikke lei det, har bare ikke spilt det på en stund. M&M-spilla skal jeg prøve å få tak i, de virker gøye. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Hmm, kom på et par til; Warlords Battlecry har ganske bra utvikling, og idag kjøpte jeg meg Arcanum; dette ser VIRKELIG lovende ut... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Fallout 2 og Arcanum er et ganske bra spill. hvis du ser bort fra den heller labre kampdelen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 syns ikke arcanum hadde særlig god.. eh, "feeling". virket veldig upolert og grovt, og sloss-delen var som sagt ganske sub-standard. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 har spilt i et par timer nå, og skjønner hva dere mener med kampdelen, geez... men allikevel, det er utviklinga jeg var ute etter og dette er ganske bra saker! var ikke dyre spillet heller, hehe, kosta meg bare en snau hundrings... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Neverwinter Nights, Baldur's Gate I & II, Jedi Knight Dark forces II (vet ikke om det kan kalles en rpg, men følte nu at jeg utviklet fyrn min ganske kraftig når jeg fant lightsaberen ) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Baldurs Gate og Icewind Dale (og sikkert Neverwinter Nights også) er ikke spill jeg forbinder med god karakterutvikling, her bestemmes alt på forhånd og senere kan det kun endres av items... D&D og AD&D kan godt være mother of all RPG's, men det er ikke svar på topic... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Baldurs Gate og Icewind Dale (og sikkert Neverwinter Nights også) er ikke spill jeg forbinder med god karakterutvikling, her bestemmes alt på forhånd og senere kan det kun endres av items... D&D og AD&D kan godt være mother of all RPG's, men det er ikke svar på topic... Man får nye skillpoints, spells og feats når man går opp level(er). Åssen kan det ungå å være karakterutvikling? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Baldurs Gate og Icewind Dale (og sikkert Neverwinter Nights også) er ikke spill jeg forbinder med god karakterutvikling, her bestemmes alt på forhånd og senere kan det kun endres av items... D&D og AD&D kan godt være mother of all RPG's, men det er ikke svar på topic... Man får nye skillpoints, spells og feats når man går opp level(er). Åssen kan det ungå å være karakterutvikling? Også etterhver som man fortsetter i baldur's gate II så blir karakterene forelsket i hverandre, om ikke det er karakter utvikling så vet ikke jeg Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Baldurs Gate og Icewind Dale (og sikkert Neverwinter Nights også) er ikke spill jeg forbinder med god karakterutvikling, her bestemmes alt på forhånd og senere kan det kun endres av items... D&D og AD&D kan godt være mother of all RPG's, men det er ikke svar på topic... Man får nye skillpoints, spells og feats når man går opp level(er). Åssen kan det ungå å være karakterutvikling? Også etterhver som man fortsetter i baldur's gate II så blir karakterene forelsket i hverandre, om ikke det er karakter utvikling så vet ikke jeg Ja du kan så si... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Baldurs Gate og Icewind Dale (og sikkert Neverwinter Nights også) er ikke spill jeg forbinder med god karakterutvikling, her bestemmes alt på forhånd og senere kan det kun endres av items... D&D og AD&D kan godt være mother of all RPG's, men det er ikke svar på topic... Det var da du mente det ikke var svar på topicen fordi at du ikke mente de hadde god karakterutvikling... Baldurs Gate/Icewind Dale og NWN, etter min mening er et genialt konsept, du må planlegge godt i forveien hva din char skal bli, noe som får deg til og bruke mer tid med karakteren din enn om du kan herje på med skills hele tiden. Ellers vil jeg si at Deus Ex og Ultima Online har god karakter utvikling, sist nevnte har dog kun 7 skills du kan ha på max, men til gjengjeld 49 skills tilsammen. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Definitivt Might and Magic VI. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Fallout 2, Arcanum Udiskutabelt:) Men vil også driste meg til å nevne Devine Diviety... Fungerte meget bra der også! Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Fallout 2, Arcanum Udiskutabelt:) Men vil også driste meg til å nevne Devine Diviety... Fungerte meget bra der også! Beklager, men kunne ikke dy meg. Divine Divinity skrives det. :wink: Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Fallout 2, Arcanum Udiskutabelt:) Men vil også driste meg til å nevne Devine Diviety... Fungerte meget bra der også! Beklager, men kunne ikke dy meg. Divine Divinity skrives det. :wink: Helt greit!! Men MÅ lære meg å lese over hva jeg skriver ass... Jeg staver alltid noe feil Lenke til kommentar
sinmate Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Fallout 2, Arcanum Udiskutabelt:) Men vil også driste meg til å nevne Devine Diviety... Fungerte meget bra der også! Beklager, men kunne ikke dy meg. Divine Divinity skrives det. :wink: Helt greit!! Men MÅ lære meg å lese over hva jeg skriver ass... Jeg staver alltid noe feil mange sitasjoner det haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå