esc_cos Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 har fått oppdatert til win 7 64 bit i dag men noen spm hver gang jeg skal lage noe i en av programfiler mappene så får jeg beskjed om at det ikke går fordi jeg må kontakte sdministrator. men jeg er jo det. hva kan gjøres? og hva er egentlig så mye bedere med explorer 64 bit? jeg syntes 32 versjonen på min pc er stabil og fin kan ikke se noen forskjell på noen av dem egentlig takker Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 1. Det med administrator er User Account Control (UAC). Man er ikke lenger administrator i Windows lenger i fra Vista og oppover. Den kommer opp fordi et program eller Windows spør om å få hevet tilgangen sin til å utføre endringer i systemet. Om du ønsker å slå det av så kan du gjøre det i kontrollpanelet. 2. Forskjellen mellom 32-bit og 64-bit av Internet Explorer er ikke stor. Du vil ikke merke noe spesiell forskjell. 64-bit er sikrere og vil operere raskere enn 32-bit. Igjen, ikke mye. 64-bit bruker plugins som er i 64-bit. Derfor vil bruke bli begrenset. I dag er ikke mange 64-bit plugins til nettleserne. Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 ja vist hvor i kontrollpane får en slått av det a? vil legge inn ting der jeg vil Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 ja vist hvor i kontrollpane får en slått av det a? vil legge inn ting der jeg vil Står godt forklart i den linken vedkommende over postet. Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 fant ikke noe om der jeg.men mulig jeg er blind Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 og en ting til når jeg skal legge inn programmer i programfilermapper. hvem av de to mappene skal jeg legge programmer for eks? for det er jo to. en vanlig og en med 86 bak Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 og en ting til når jeg skal legge inn programmer i programfilermapper. hvem av de to mappene skal jeg legge programmer for eks? for det er jo to. en vanlig og en med 86 bak Om du lar installasjonen velge selv, så fikser Windows 7 dette. Den legger da 32bits programmer inn i X86 mappen, og 64bits programmer i den "vanlige" programfiler mappen. Ikke så lurt å tulle med plasseringen selv, bruk den mappen Windows selv foreslår. Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 skulle også få lagt inn drivere for skriveren min. men da kom det opp en feilmelding om at jeg måtte ha explorer 5 eller nyere Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvilket merke av skriver? Og hvilken versjon av driver? Det er mange eldre skrivere som ikke støttes av Win7-64. Gamle drivere kan ikke brukes. Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 det er en hp deskjet 3600 netverks skriver.er usikker på driver type men Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jøss, ikke en som sier "UAC er bra, UAC er best, UAC kan plage flest og kødde til hver eneste ting". Ang skriver, en av disse? Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 nai så ikke 3600 der desverre. lurer på hvordan jeg skal få tak i driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå