Jooose Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ser etter en film ala IronMan Altså. En nyere film som er svakt overdrevet som handler om nåtiden eller svakt i framtiden og lik "kvalitet" på filmen. Altså like effekter osv. Kan forklare bedre hvis dere ikke forstår hva jeg mener Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har du sett IronMan 2, etterfølgeren av den du sier du har sett? Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Jepp Men altså jeg vil ha en nyere film med samme spesial effekter som Ironman. Trenger ikke å handle om en "superhelt" eller noe slikt. Men ikke noe film som minner mer om Hulk (den første), gjerne mye mer som den andre. Forstår? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg er ikke sikker på hvorvidt disse minner om The Incredible Hulk, men here you go: Transformers Transformers 2 Star Trek The Island X-Men Origins: Wolverine Avatar Kick-Ass Sunshine 2012 Terminator Salvation Wanted Samtlige er av relativt nyere dato (og av varierende kvalitet). 1 Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg er ikke sikker på hvorvidt disse minner om The Incredible Hulk, men here you go: Transformers Transformers 2 Star Trek The Island X-Men Origins: Wolverine Avatar Kick-Ass Sunshine 2012 Terminator Salvation Wanted Samtlige er av relativt nyere dato (og av varierende kvalitet). ^ Akkurat sånne jeg mener! Har sett alle utenom Kick-Ass og The Island så kjøper nok de idag Flere gode ideer? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du må nok vente med å kjøpe Kick-Ass, da den ikke har kommet ut på dvd enda. Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Du må nok vente med å kjøpe Kick-Ass, da den ikke har kommet ut på dvd enda. Går den fortsatt på kino da? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jepp. Så den på kino igår, for andre gang faktisk. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg så på A-team. Vil di den er i samme stil som Iron Man. Humor + Action + underdog tematikk som i Iron Man. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 The Losers. Årets hittil kuleste actionfilm for min del. Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Så The A-Team igår. Fy faen! Akkurat det jeg leiter etter! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg gleder meg mest til Green Lantern. Har for øvrig første sesong av A-Team på DVD, men klarte ikke å slite meg gjennom mer enn fire, fem episoder. Er det noe vits om jeg ser filmen? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 A-Team-filmen er vel langt ifra A-Team-serien, så det burde ikke være noe problem Og jeg er litt skeptisk til Green Lantern-filmen, fordi jeg er Marvelfyr og mener Ryan Reynolds burde holdt seg unna denne rollen, siden han allerede skal spille Deadpool i den nye Deadpool-filmen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Spiderman 1-3 og de to nyeste Batman-filmene. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Spiderman-filmene er jo elendige. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Næmmen, trur til og med at du finner en sticky post på akkurat samme forum som heter "Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!" Endret 26. juni 2010 av Erav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå