skabby Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Hei, Jeg sitter på et X48-DS4 hovedkort, med en 850W strømforsyning og E8400 cpu. Mitt gtx280 gikk skeis for en måneds tid siden, så jeg kjøpte et GT210 som "ventekort" til sommerferien startet. Systemet har funket knall i 2 år. Nå har jeg kjøpt to 5870 kort som jeg skal kjøre i crossfire. Etter å ha plugget dem i (med hjelp av 2 molex->6pin pci-e adaptere (fulgte med) og en 6pin PCI-E kabel jeg hadde fra før som jeg satt inn i PSUen var jeg klar til å kjøre på. Koblet til og med i crossfirebroen med høye forventninger. Så skrur jeg på PSUen og jeg får et par lys og litt raskt forbigående aktivitet som viser at det er strøm. Men så funker ikke power knappen. Når jeg trykker skjer det _ingenting_. Ingen lys, ingen vifteaktivitet, nada. Frontpanelledningene sitter riktig i (sittet sånn i nesten 2 år, dobbeltsjekket for å være sikker). Plugget ut alt det nye og kjørte GT210 tilbake inn, men samme problem. Hvorfor funker plutselig ikke power knappen, og hva gjør jeg med det? Burde jeg prøve å jump-starte med en skrutrekker til PWR SW pinsene? Ta ut og inn batteriet? Jeg er helt blank! PS: Fant ingenting i søkefunksjonen, men har googlet i noen timer nå uten å finne et svar. EDIT: Lyset som går på i et splitt sekund er PHASE LED på hovedkortet, og lyser rødt, gult og grønt. Har prøvd å jumpstarte og ta ut og inn batteriet uten suksess. Skal prøve å bygge fra scratch nå i tilfelle det er en kortslutning noe sted. Håper noen vet noe! Endret 16. juni 2010 av skabby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå