Lurkern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Helt plutselig i dag når jeg slår på PC'n så skjer dette: (se screenshot) http://img156.imageshack.us/img156/7779/bug2k.jpg Har ikke gjort noe uvanlig i det siste med maskinen eller surfet på nye plasser. Trodde først at det var skjermen, men screenshot'et viser at det ikke er den. Jeg tilbakestilte maskinen 2 uker for å teste mot virus/bugs, but det hjalp ikke. Det er litt variasjon. Noen ganger opptar dette hele skjermen og andre ganger bare små deler. Noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Grafikkortdrivere er helt nye? Laptop eller stasjonær? Endret 16. juni 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Grafikkortdrivere er helt nye? Laptop eller stasjonær? Stasjonær. Radeon 9800 pro Kjører windows xp. har hatt maskinen og thing på den i mange år nå Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Tipper enten meget varmt eller defekt skjermkort. Åpne opp kassa og se etter støv. Kompressor eller trykkluft på boks er ett godt alternativ for å fjerne støv. Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Tipper enten meget varmt eller defekt skjermkort. Åpne opp kassa og se etter støv. Kompressor eller trykkluft på boks er ett godt alternativ for å fjerne støv. Hmm, da er det nok støv. Jeg har ikke dør til "toweret". Hva kan jeg tørke støv av kortet med? Har hørt at det er lett å ødelegge det. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Trykkluft på boks fra clas ohlson brukes til og rense komponenter som nevt litt lenger opp. Lenke til kommentar
StreakingCaddis Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det bildet der er nesten identisk med noe jeg opplevde for en gammel PC for et par år siden. Jeg løste det ved å ta ut grafikkortet, tok av viften og plastomslaget og drylet på med trykkluft. Tipper kortet ditt er grillet pga støvansamleri i kabinettet. RENS DET. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå