Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har hørt at det skal komme en ny anime snart. Det kan godt hende at det finnes noen episoder allerede. Jeg leste litt om det, og serien hørtes veldig kul ut. Men problemet er at jeg ikke husker navnet. Det handler i alle fall om noen ungdommer på en skole. Det er bare de, og noen få andre, som ikke har blitt zombier enda. Vet dere hva animeen heter?

Takker og bukker på forhånd!

Mvh. Stig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det være Angel Beats! ?

In a world after death, angels fight for their fate and their future. Yuri, the leader of the Shinda Sekai Sensen, rebels against the god who destined her to have an unreasonable life. On the other hand, Tenshi, the chairperson of the student council for the world after death, battles against the SSS members. SSS members utilize armed weaponry to battle it out against the angels harnessing supernatural powers.

Kort sagt, noen ungdommer som sloss på en skole for å ikke forsvinne/bli til NPCs.

EDIT: Ser nå at det er snakk om zombier, så er det kanskje ikke likevel, men lar det stå i tilfelle det er det.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Det kan godt være den ja! Faktisk så var det en venn av meg som fortalte om serien, husker faktisk ikke om han sa zombier eller noe annet. Men jeg tror serien het noe med school.

Men som sagt: Det kan godt være denne også. Får høre med han så raskt som mulig.

Lenke til kommentar

Tror også det er den han snakker om. Hva serien angår vil jeg personlig holde meg langt vekke, da det ser ut som en japanisering av et allerede teit, amerikansk konsept, med ecchi-faktor som en viktig brikke. Hvis du først skal se en anime fra denne sesongen, så se for all del Rainbow. Den er utrolig bra. :)

Lenke til kommentar

Ganske sikker på at det er High school of the dead.

Tror også det er den han snakker om. Hva serien angår vil jeg personlig holde meg langt vekke, da det ser ut som en japanisering av et allerede teit, amerikansk konsept, med ecchi-faktor som en viktig brikke. Hvis du først skal se en anime fra denne sesongen, så se for all del Rainbow. Den er utrolig bra. :)

Jaja, får i alle fall se første episode for å finne ut om jeg liker det eller ei. Og jeg skal sjekke ut Rainbow også. Takker for tipset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...