Henrik22 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Skal reise med familien i sommer, og er en stolt eier av en iPhone! Sett på ulike iPhone apps og kom over "iEmergency!". Appen har alle nødnumre til alle mulige land i verden, og virker ganske kjekk å ha med seg! (fungerer også på iPod touch) Noen andre gode forslag på apps som er lure å ha med seg i lomma når man er ute og reiser? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 En venn av meg hadde en app der han fikk opp mange forskjellige nyttige fraser og ord på div. språk. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Har most inn noen apps på min iPhone nå som jeg snart skal ut på reise Hostelworld-appen er ganske nyttig. Her kan man sjekke ut hosteller enkelt og kjapt på iPhone. Nordea sin app har også en veldig flott valutakalkulator. Har også lastet ned en app som heter Cultures. Her finner man fun facts og enkel info om hvordan kulturen i forskjellige land er, ganske nyttig og morsomt. Ellers har man alle Lonely Planet-guidene som er veldig fine! Endret 16. juni 2010 av Snikpellik Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Blir det ikke skrekkelig dyrt å bruke? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ikke alle apps man trenger 3G eller trådløst nett for å bruke, og det er ikke så vanskelig å finne wifi-spots i byer lenger heller. 1 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har ikke iphone selv men en jeg skal reise med har, hadde vært digg om det var noen måte å reservere hostell på via iphone uten at det koster en formue Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Ellers har man alle Lonely Planet-guidene som er veldig fine! Brukte disse selv når jeg var i England i Januar, har alt en guide bør inneholde... Så vil også anbefale de Har ikke iphone selv men en jeg skal reise med har, hadde vært digg om det var noen måte å reservere hostell på via iphone uten at det koster en formue Er vel lurt å reservere hotel/hostell på forhånd? ...men kanskje dere skal dra på en slags "tar-det-som-det-kommer"-tur. Hvis dere skal reservere hotel/hostell på reisen "uten at det koster en formue", må du koble deg til wifi en eller annen plass Endret 17. juni 2010 av tjotr Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 På Android har jeg brukt applikasjonen fra Tripit som lagrer alle reservasjoner og annen reiseinfo på telefonen og oppdaterer når nettaksess er tilgjengelig. Ellers er Google Sky Map morsom, spesielt om man er i andre himmelstrøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå