Manken Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) EDIT: Feil kategori Endret 16. juni 2010 av Daggis0 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Nå vet ikke jeg hva tråden handler om, men scooter er best om man ikke skal trimme den. Skal man kjøre supermotard med 6 gir så er det stress og KJEDELIG å gire hele veien fra 0-50km/t. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Er det virkelig såå dritt å gire? Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Mange har 6 gir og går i 50, da må du gire hele tiden, tenk deg du skal kjøre ut på en 50 sone vei, da må du gire, så gire - gire - gire - gire og gire en gang til, også kommer du til ett fotgjengerfelt der du må stoppe for en som skal over veien, da må du starte alt på nytt. En annen ting jeg har hørt er vanskelig er og ha kontroll på hvilket gir man er i.. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Mange har 6 gir og går i 50, da må du gire hele tiden, tenk deg du skal kjøre ut på en 50 sone vei, da må du gire, så gire - gire - gire - gire og gire en gang til, også kommer du til ett fotgjengerfelt der du må stoppe for en som skal over veien, da må du starte alt på nytt. En annen ting jeg har hørt er vanskelig er og ha kontroll på hvilket gir man er i.. Er vel strengt tatt ikke så viktig å vite hvilket gir man er i, bare motoren ikke sliter noen veier...? Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Mange har 6 gir og går i 50, da må du gire hele tiden, tenk deg du skal kjøre ut på en 50 sone vei, da må du gire, så gire - gire - gire - gire og gire en gang til, også kommer du til ett fotgjengerfelt der du må stoppe for en som skal over veien, da må du starte alt på nytt. En annen ting jeg har hørt er vanskelig er og ha kontroll på hvilket gir man er i.. Er vel strengt tatt ikke så viktig å vite hvilket gir man er i, bare motoren ikke sliter noen veier...? Nei det er mulig. Men har ihvertfall hørt noen si det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå