Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal jeg kjøpe Scooter eller Supermotard?(Original)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange har 6 gir og går i 50, da må du gire hele tiden, tenk deg du skal kjøre ut på en 50 sone vei, da må du gire, så gire - gire - gire - gire og gire en gang til, også kommer du til ett fotgjengerfelt der du må stoppe for en som skal over veien, da må du starte alt på nytt. En annen ting jeg har hørt er vanskelig er og ha kontroll på hvilket gir man er i..

Lenke til kommentar

Mange har 6 gir og går i 50, da må du gire hele tiden, tenk deg du skal kjøre ut på en 50 sone vei, da må du gire, så gire - gire - gire - gire og gire en gang til, også kommer du til ett fotgjengerfelt der du må stoppe for en som skal over veien, da må du starte alt på nytt. En annen ting jeg har hørt er vanskelig er og ha kontroll på hvilket gir man er i..

Er vel strengt tatt ikke så viktig å vite hvilket gir man er i, bare motoren ikke sliter noen veier...? ;)

Lenke til kommentar

Er vel strengt tatt ikke så viktig å vite hvilket gir man er i, bare motoren ikke sliter noen veier...? ;)

Nei det er mulig. Men har ihvertfall hørt noen si det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...