Gå til innhold

Opplevelse med Fotovideo - enden er alltid god

Anbefalte innlegg

Visen starter egentlig i mars når jeg bestilte et stativ med da 10 dagers leveringstid - det for meg er 14 kalenderdager. Ukene gikk, månedene gikk og aske kom, transportsreik kom, og en udugelig leverandør kom (antakeligvis den hele veien, men hvem vet) - ikke før 12. juni ankom stativet, og kunne hentes, da minst 2,5-3 måneder etter bestilling.

Rask matte tilsier at dette var en smule lenger enn 14 dager i hvert fall - men underveis var FV utrolig hyggelig, hjelpsom og skjøttet på ubehaget, i overgangen mai/juni når jeg trengte stativ så ordnet de med skikkelig lånestativ og mer til, og hver gang jeg ringer og maser på dem så hjelper de til langt mer enn jeg i starten forventet. (Nå skal sant sies at jeg stort sett ler og ser det humoristiske i dette langt mer enn de kanskje føler de kan, men for en herlig opplevelse det totalt sett har vært)

Så trass en mildt sagt laaaaaaaaaaang ventetid så vil jeg for en gangs skyld henge ut en butikk for en særdeles positiv behandling. For meg var det mildt sagt langt over hva jeg forventet når det gikk galt. For min del plasserte jeg innkjøpet av objektiv til en del tusen hos dem og beholder det der, selv om enkelte konkurrenter har priset seg 4000 lavere enn prisen jeg fikk, så skal FV få den gleden av salget føler jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring med FV er at det ekstra du betaler for et objektiv/kamera får du igjen på så ekstremt mange andre måter, god service i butikk og på nett. Skjer det noe med optikken jeg har kjøpt av de, så vet jeg at om det blir totalkrise så kan jeg ta kontakt med de!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...