leifeinar Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Men på en annen side sliter jeg veldig med og skjønne at MENN i sin beste alder kan dra rundt på en hvit mac...... Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Men på en annen side sliter jeg veldig med og skjønne at MENN i sin beste alder kan dra rundt på en hvit mac...... øøø ... da tar du feil .. MENN drar ikke rundt på en hvit mac tøysegutter derimot Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Men på en annen side sliter jeg veldig med og skjønne at MENN i sin beste alder kan dra rundt på en hvit mac...... øøø ... da tar du feil .. MENN drar ikke rundt på en hvit mac tøysegutter derimot Du er en tøysegutt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Var det noe spessielt med musa, headsettet og tastaturet utenom blåe LED lys overalt? Jeg har lys på G15 tastaturet mitt, men det er for å se hva i huleste det er jeg trykker. Ikke det at jeg konstant ser ned på tastaturet, men i mørket kan det bli kronglete. Jeg syns absolutt lys fra tastaturet er nok. Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Razer er så jævli harry. Hvis du skal ha en god mus er wmo 1.1 tingen. Razer er bare unøyaktig lav kvalitets juggel. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Med snakk på pc-mus så har jeg hatt Mx518, g5 og g500. Er faktisk mest fornøyd med g500. Har hatt den helt siden releasedate, go for it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå