RBW Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Razer kommer nå med en full serie spilltilbehør - spesielt designet for Starcraft II. Les mer Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 alt ser bra ut, men hvor godt er det egentlig? selv likte jeg best headsettet Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Helt ærlig: Designet på dette utstyret var vanvittig jålete og gyselig. Ekstreme fjortisstendenser. Det er så fjortiss at de fleste fjortisser vil skygge unna. Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jøss, dette var jalla :!: Jaja får se om det er noe bra. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Spesialdesignet for starcraft betyr visst åpenbart mer eller mindre vanlig gaming-utstyr med noe glorete blå led-lys. AtW Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Så dette er altså en mus som tåler 16 timers bruk hver dag hele året ??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) finnes bedre utstyr til langt under den prisen. Hvem kjøper ett tastatur som koster like mye som en Xbox 360?Så ikke veldig config vennlig ut heller. Endret 16. juni 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Herregud så stygt. Men headsettet ser behagelig ut. Endret 16. juni 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Tenkte også at headsettet så forholdsvis komfortabelt ut, men blålyset diskvalifiserer det. Jeg har ikke lyst til å se ut som et forbannet juletre der jeg sitter. D: Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 optimalisert trykklengde Her tenker de vel på hvor langt tastene trykkes? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Så dette er altså en mus som tåler 16 timers bruk hver dag hele året ??? Jeg hadde Logitech mx518 i 4-5 år og som jeg brukte så mye at jeg hadde slitt vekk logitech logoen og to av føttene under, men den fungerte fortsatt. Jeg pensjonerte den for en Roccat Kone, som har fungert greit men ikke er i nærigheten av samme byggkvalitet. Jeg vurderer å kjøpe ny mus snart, men tror ikke det blir en slik starcraft mus Headsettet så interresant ut, men lysene er en deal-breaker. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 "Starcraft II Zerg Edition Messenger Bag er det siste produktet i serien og har heldigvis ikke lyssystemet integret." Likte den kommentaren. Ellers enig med resten av kommentarene om blålysa, fikk et headset for noen år sida med noe liknende, og det var grusomt. Nå godt fornøyd med et Plantronics .Audio 770. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det verste jeg har sett. Hva er poenget med alt det lyset? Skal du besøke et russisk horehus eller skal du game? Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Razer er og blir et fjortissmerke. QPAD er ekte kvalitet. Razer er og blir et fjortismerke. QPAD er ekte kvalitet. Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Så dette er altså en mus som tåler 16 timers bruk hver dag hele året ??? Jeg hadde Logitech mx518 i 4-5 år og som jeg brukte så mye at jeg hadde slitt vekk logitech logoen og to av føttene under, men den fungerte fortsatt. Jeg pensjonerte den for en Roccat Kone, som har fungert greit men ikke er i nærigheten av samme byggkvalitet. Jeg vurderer å kjøpe ny mus snart, men tror ikke det blir en slik starcraft mus Headsettet så interresant ut, men lysene er en deal-breaker. Du vil kanskje ikke tro det men jeg hadde også en MX518 før, som var så slitt at jeg kjøpte ny, en Roccat Kone Jeg vil si MX518 er den ultimate mus bare knappene som skifter oppløsning trekker bittelitt ned. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg vurderte faktisk sterkt å gå for G5 etter mx518, men kamerater hadde kjøpt kone (elektronisk gjenstand, ikke mail-order bride XD) og skrøyt. Jeg tror nok neste mus blir en nyere versjon av mx51x linjen, ala G5. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ekstreme fjortisstendenser. Det er så fjortiss at de fleste fjortisser vil skygge unna. Er vel akkurat det som er hele poenget, de tar den helt ut. synest det var et utrolig bra laget sett men som Smirnoff sier, headsett med lys? ser det egentlig for meg. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Tenkte også at headsettet så forholdsvis komfortabelt ut, men blålyset diskvalifiserer det. Jeg har ikke lyst til å se ut som et forbannet juletre der jeg sitter. D: Snart ender vi alle opp slik som dette: Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 I Asia vil dette selge som hakka møkk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå