m0g1e Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) I utgangspunktet er det vel ikke så mange av touch-screen telefonene som tåler så mye(?) Er på utkikk etter en mobiltelefon - Prisklasse 1000-2500 - Windows Mobile (dette fordi det må støtte en IE 6.0 applikasjon som heter Flexwatch - Internettkamera. Tviler på om Anderoid telefoner støtter applikasjonen. - Om den ikke går i stykker med en gang hadde det vært flott. - Utover dette er det ingen funksjoner som er er nødvendig. (utenom 3G/4G) På forhånd takk. Endret 16. juni 2010 av m0g1e Lenke til kommentar
mobilemania Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei, Prøv denne telefonensom ser ut til å være en helt ok telefon til prisen. Rundt 2000 kroner ser det ut som. Jeg kjøpte android telefonen av de, og til den prisen jeg ga, var det mye telefon for pengene. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Hei, Prøv denne telefonensom ser ut til å være en helt ok telefon til prisen. Rundt 2000 kroner ser det ut som. Jeg kjøpte android telefonen av de, og til den prisen jeg ga, var det mye telefon for pengene. Med moms blir det vel en 2500,- + evt tollavgift etc. Finner ikke salg av merket noe annet sted (på Google) og det vil nesten bli vanskelig om jeg skal få noe service på tlf om den går i stykker på noen måte. Uansett takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå