akebrett Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei folkens. Jeg har skaffet meg en 2002 mod. Seat Toledo Sport 1.6i. Har et lite problem med cd-spilleren, for jeg får den ikke ut. Har kjøpt meg ny spiller, og vil da gjerne ha denne inn i bilen, men får ikke den gamle ut :s Noen som har en idé om hvordan jeg kan få den gamle ut? Den spilleren som står i er en Bose-spiller som er orginal. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Velkommen til forumet! Du trenger verktøy til en 50-lapp omtrent: Deretter bare å stikke inn og trekke ut: Endret 16. juni 2010 av transmedia.no Lenke til kommentar
akebrett Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Velkommen til forumet! Du trenger verktøy til en 50-lapp omtrent: Deretter bare å stikke inn og trekke ut: takk skal du ha Noen ide om hvor jeg får kjøpt slikt verktøy? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Søk på Seat i nettsjappa mi, så dukker dem opp nesten nederst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå