igxx Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 hei! Jeg skal kjøp meg pc-høyttaler og lurer på hvilken! prisklasse: 800-1600 rom: ganske lite (4*4) Bruk: musikk og gaming har vært rundt og sett men alle teser viser forskjellig :S så kan noen gi meg et par høytalleer som passer til beskrivelsen Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg vil tro at disse passer best for deg i den prisklassen Harman Kardon Soundsticks II Lenke til kommentar
igxx Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) hehe, takk:) de var en av de jeg tenkte meg til at jeg skulle kjøpe:D men hva med denne da? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=303910 Endret 16. juni 2010 av igxx Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 De er ikke så gale de heller... Men hvilket lydbilde er viktigst for deg ? Liker du så klår lyd og presis, men litt svak bass? Eller liker du å ha mye bass å gå på ? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 hehe sågg det dær litt seint:S har akuratt kjøp mæ z-2300:D haha takk for hjelpen:) uansett:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå