Geijutsu Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei, ønsker et bedre headset og har kommet fram til Beyerdynamic DT-770 PRO. Bruken blir for laptopen min (Asus X77J), musikk, spill, film etc. Jeg har søkt litt rundt, men er ennå usikker på hvilken ohm versjon jeg bør gå for, 32, 80 eller 250. Hva klarer en laptop å drive med god lyd? Klarer jeg meg uten en forsterker? Takker for svar. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 32 ohm en lettest å drive, men synes 80 Ohm fungerer helt greit uten forsterker. Lenke til kommentar
Geijutsu Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Ok, takker for svar Gir ohm bedre lydkvalitet, eller er det like greit å gå for 80 ohm i forhold til 250 ohm m/ forsterker? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Vel, proffene(bedreviterene, hva vet jeg) sier så. Hvorfor har jeg egentlig litt til gode å forstå, til tross for noen timer med research.. Merk at 250-ohmsversjonen av DT770 leveres med kveilet kabel Lenke til kommentar
Geijutsu Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Okay, da er det vel greiest med 80 ohm, takk for hjelpen. Ble heller ikke noe mer klok av å google rundt. >.> Edit: Fikk headsettet idag, kjempefornøyd Rik lyd og klar solid bass. Laptopen driver de så bra at volumet må stå på 20%. Endret 19. juni 2010 av Geijutsu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå