Gå til innhold

hjelp til og kjøpe laptop trenger tilbakemeldinger all hjelp settes stor pirs på

Anbefalte innlegg

hei jeg har sitti nå sikkert 10 timer og sett rundt etter laptops og lest om dem.

får jeg tenkte jeg skulle kjope meg en laptop som jeg kan bruke til og game og kjore programmer som photoshop archicad osv programmer som trenger litt kraft..

tenkte jeg skulle holde meg rundt pris klasse 6000 kr..

den laptopen jeg har funnet som virker genial var denne acer acer aspire 5551g

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ASLXPUU02021/acer-aspire-5551g?Selected=Specifications#tProductTabcontent

sett pa en del andre men som regel har dem en veldig svak del som trekker pcen ned.

noen som har noen forslag eller tilbake meldinger ? ville satt stor pris på det! kan oxo øke pris classen litt men har ikke funnet så stor forskjell pa datan som koster 1000-2000 mer...

anyways er det noen som vet om en bedre pc til rundt 6000?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jo et spørsmål sitti og lest mye om testevinner og slike pcer men som regel har dem jo ikke noe bra innmat virker .. det som..

sitte og studert mye statiske diagrammer over becnhemark tester av hardware. og hardwaren til veldig mange av blandt annet acers testvinner imponere lite ..

noen som vet hva dette kommer av ?

Lenke til kommentar

De fleste tester av bærbare er myntet på normal bruk, ikke mot gamere. Det man bør se etter er at det er cpu tilsvarende eller bedre enn i3-330m, AMD Phenom triple core. Klassen over har i5-430m, AMD Phenom Quad core.

Minimum skjermkort er HD 5650, mange modeller har HD 5730 som yter ca. 10% bedre enn 5650.

Hvis du kun skal game så finnes det 2 modeller fra MSI som er lagd spesifikt mot denne bruken. MSI GX640 og GX740, begge disse modellene er veldig aggresivt priset og med veldig gode specs.

Amentio selger disse.

Lenke til kommentar

Den Packarden er ytelsesmessig en bra maskin og den var en stund ganske populær på forumet her inntil det kom på det rene at veldig mange hadde lydkort som ga fra seg en irriterende pipelyd.

Nå er det ikke nøyaktig samme modell som den jeg nevner over men det kan jo være nærliggende å tro at samme feil kan gå igjen også på denne. Bortsett fra det så skal det være en grei maskin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Denne er mer eller mindre i samme klasse ytelsesmessig og prismessig.

Toshiba Satellite L650-11R , pris 5995kr.

Hvis du ikke har veldig dårlig tid så er jo også stadig tilbud rundt om på tilsvarende modeller og de som er i klassen over. Jeg ser at de ofte blir satt ned med 1000-1500kr så det kan være penger å spare på å følge med litt.

ser at den går for 4995 på elkjøp nå!! http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SATL65011R/toshiba-satellite-l650-11r

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...