berntmh Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Har akkurat installert CM3, men spillet vil ikke starte. Kommer igjennom introen, men faller tilbake til windows etter det. Har et ATI radeon DDR VIVO 64MB med nye drivere. Har også oppdatert alle andre drivere. Hovedkort: Asus P4S8X med intel P4 2.4 GHz Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 når du faller tilbake til windows, kjører programmet fortsatt, eller har det lukket seg ? Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Det har lukket seg. Lenke til kommentar
jeric35 Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Da satt jeg ned instillingene på lydkortet til basic, og det fungerte. Prøv det! Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Takk for tipset. Men nå kommet det opp en feilmelding med en gang jeg starter spillet:"Your graphic card does not meet the minimum specifications for this game" Er skjermkortet for dårlig? Finnes det noen triks for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Nå fungerer det innimellom. Justerte på forskjellig innstillinger. Må gå inn å justere ned AGP speed fra 4x til 2x for hver gang jeg starter spillet. Hvorfor det? Lenke til kommentar
sunh Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Har pasta denne linken i 2 andre tråder også, men det skader vel ikke å paste den her og http://www.codemasters.com/support/faqs.ph...php?gameid=1151 Her står løsningen på flere problemer vedr. CMR3.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå