Gjest guestie Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei, Holder det kort. Var sammen med ei. Ble veldig glad i hun og hun i meg. Vi flytter fra hverandre og kan derfor ikke være sammen lengre. Dette er ikke noe vi vil, men må. Ingen av oss har nevnt langdistanse, men her snakker vi om nesten 2 timer med fly og jeg tror egentlig ikke at langdistanse kommer til å fungere så jeg har ikke giddet å nevne det og siden hun heller ikke har nevnt det så tror jeg ikke det er noe.. Problemet er at jeg savner henne utrolig mye. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg klarer ikke å se på henne som en venn.. Men jeg trenger svar på hvordan jeg skal takle dette her, hvordan skal jeg gå frem, skal jeg ikke snakke med henne eller hva skal jeg gjøre jeg vet ikke og det er sykt irriterende fordi det føles som om alt jeg vil si til henne bare blir feil. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Gjest guestie Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Bump Trenger svar, jeg det føles ut som om jeg ikke vet noenting. Håper noen har svaret, fordi jeg har ingen anning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå