P0nduz Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei Vurderer å gå til innkjøp av en stasjonær mac. Har i dag en 15" macbook pro og har da sett på Mac Mini og iMac. Har ikke mer enn 11-12 tusen og bruke. Skal kun brukes til behandling av bilder og koding av websider. Hva vil være fordeler og ulemper med de forskjellige maskinene? Tenker Mac Mini vil være det beste valget da jeg kan bruke min 24" på denne og eventuelt bytte ut med større skjerm senere? Hva ville dere valgt? Takker på forhånd for svar JC Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg kan ikke sammenligne disse maskinene, men jeg vil bare skyte inn at jeg nettopp fikk tak i Mac Mini og, som deg, jeg koblet også min 24" LCD/DVI-skjerm til Mac-en. Apple trådløst tastatur og mus i tillegg. Må bare si at jeg er kjempefornøyd!! Helt knall å sitte med videoredigering på en 24". Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Uff. Jeg syntes ihvertfall det er lett å svare på. Du har her et sykt overpriset produkt, og et annet produkt som faktisk er en veldig god deal. Ville aldri anbefalt mac mini, dessverre. Uansett om du skal gjøre små arbeid. iMac får snart oppdateringer, jeg vedde på at du får se clarkdale som standard på low end 27". Du får med en herlig ips skjerm, som er like bra/bedre enn 8000-10000 ips skjermer som selges. Du kan evt gå for 21,5 som sikkert også for clarkdale, så koble denne til 24". Så har du mer work plass å jobbe på. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Hum... Kanskje jeg skal vente litt å spare enda mer og klaske til med en iMac 27" etter sommeren.. kanskje den er oppgradert til da også å gir mer for pengene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå