Eilfel Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har hatt min stilling på arbeidsplassen min i ett år nå og jeg har jobba ræva av meg for å få større stilling og mer ansvar. Igår lufta jeg for en av mine kolleger at når hun ene slutter skal jeg si til sjefen at jeg gjerne vil ha låseansvar da jeg kan alt av kveldsrutiner o.l. Det eneste jeg ikke kan er kodene til safen og alarmen. Da fikk jeg høre at de muligens skulle gi opplæring til en av de andre der. Hun har jobbet der kortere tid enn meg, hun jobber en dag i uken og kun dagtid. Jeg jobber 3-4 dager i uken og kun kveldstid. Hun tar ingen ekstravakter og jobber aldri for andre som trenger det, det gjør jeg. Er det teit av meg å bli irritert eller er det fler som holder med meg at dette virker litt urettferdig? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 jeg har jobba ræva av meg for å få større stilling og mer ansvarVet sjefen at det er derfor du har jobbet ræva av deg? Kanskje han tror at du har for mye å gjøre, og derfor vil gi ansvaret til noen andre? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Slik du forklarer situasjonen, er det urettferdig, ja. Ta det opp med ansvarlig på jobben og skift emnetittel til noe som er mer forklarende. Ps: Er det noen grunn til at du ikke blir prioritert? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Dessuten, hvis du "kjemper mot" ei jente, så kan det hende sjefen gjorde sin avgjørelse basert på utseende. Har blitt utsatt for det samme selv... Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har det noe med at sjefen kanskje jobber dagtid sammen med denne jenten, mens du jobber kveldstid så sjefen ikke vil legge merke til like enkelt at du jobber hardt? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har du snakket med sjefen eller baserer alt seg her på hva dine kollegaer har sakt? Har du i det hele tatt fortalt sjefen at du er interessert i å "stige" i gradene, og hva sier sjefen til dette? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ta det opp med sjefen, få overordna som har noko imot ansatte som er klar på at dei vil ha meir å gjere. Lenke til kommentar
Eilfel Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Snakket med sjefen idag. Hun hadde sin første dag på mandag og hun var helt enig i at jeg skulle få låseansvar først og hun hadde ikke hørt noe om forrige sjef sine planer så da ordna det seg :-D Woho :-D Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Snakket med sjefen idag. Hun hadde sin første dag på mandag og hun var helt enig i at jeg skulle få låseansvar først og hun hadde ikke hørt noe om forrige sjef sine planer så da ordna det seg :-D Woho :-D Gratulere da men hva jobber du med ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå