Apple Boy Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Trenger medlemmer til en clan jeg har lagt. "PPFN" som står for Proffesional Players From Norway. Vi har ikke mere en 4-6 medlemmer akkuratt nå, men vi har alikavell lagt nettside. Ppfn-mw2.webs.com er nettstedet. Vi oppdaterer siden jevnlig. Clanen er foreløbig en alt mulig clan. (våpen), men en del av medlemmene vil at den skal bli en sniper clan. Skal melde clanen innpå gamebattles, men må ha da flere medlemmer. Du trenger ikke være super god, men alikevell være litt i pluss. Siden vi har så litle medlemmer trenger vi flere Mods. Så de første til å joine, vil ha større sjanse til å bli mod. (muligens admin og). Clanen er ps3 og for Xbox. Men jeg, clan eieren, spiller bare på ps3. Hadde vært fint om du kunne poste level, kd, litt om spillestilen din osv. Så kunne vi fått deg til en prøvespilling. Håper noen er villig til å joine da Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Siden jeg begynner å bli lei av vanlig MW2, så hvorfor ikke spille litt i clan nå på sommeren? ;p Bare inv : NicolaiR Spiller stort sett Demolition. Nesten bare Assult el sub-machine. Orker ikke sniper clan ! Kd: ~3.9 Kills: 35000 Death: 9000 Lvl 70, 10th prestige W/L suger siden jeg rager-quitter! Lenke til kommentar
Apple Boy Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Fint å se at noen vil joine;) Jeg spiller stort sett demolition jeg og, bruker nesten bare sub machine guns jeg og. Av og til assult, da bruker jeg TAR-21;) bare legg meg til, eller jeg kan legge deg til:P PSN: x-PwnedByMe-x Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Den er grei. Tror ikke det blir noe spilling før på Søndag. Helg vettu Lenke til kommentar
bas Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Får medlemmer i denne klanen belønning for å spille? Lenke til kommentar
Apple Boy Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Får medlemmer i denne klanen belønning for å spille? som hva? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Får medlemmer i denne klanen belønning for å spille? som hva? Penger til playstation network feks. Lenke til kommentar
bas Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Får medlemmer i denne klanen belønning for å spille? som hva? Ikke veit jeg, det er dere som kaller klanen Proffesional Players From Norway. Er man profesjonell får man enten betaling eller annen form for belønning for tjenesten man utfører. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Ikke alltid ta ting så bokstavelig. Lenke til kommentar
bas Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det var sarkastisk ment da det er et av de dølleste clan navna jeg har sett på lenge.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå