Gjest jente 19 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei, jeg er en jente som nylig er fylt 19 år og den siste månden har jeg truffet en fyr som er en del eldre. Han er 39, men vi har det veldig bra sammen. Møtte han på et nach hvor han sa han var 28, jeg trodde på han (han virker mye yngre i klesstil og væremåte enn det han er), derfor sa jeg også ja til å møte han igjen. Han hadde drukket en del den kvelden og kunne ikke huske å ha løget om alderen. Da han skjønnte at jeg trodde han var såpass mye yngre enn d han egentlig var fortalte han meg det med en gang. Hadde jeg visst hvor gammel han var fra starten hadde jeg aldri sagt ja til å møte han igjen, men nå var jeg allerede blitt betatt av han. Hvertfall, jeg har etterhvert skjønnt på ting han sier, at han har tatt det som en selvfølge at jeg har erfaring meg gutter. Men jeg har aldri hatt sex før (har gått langt med gutter, men aldri så langt, fordi jeg ikke vil ha sex med noen før jeg selv er klar for d). Det som er saken er at jeg syntes det var for flaut å si at jeg ikke har hatt sex når han tok det som en selvfølge, så jeg sa aldri noe når han sa ting som indikerer på at jeg har hatt sex før, så da tør jeg hvertfall ikke si det til han nå. Saken er den at jeg skal møte han i morgen ettermiddag og jeg er ganske sikker på at han forventer at vi skal ha sex. Er ikke det at jeg ikke vil, for det vil jeg jo. Men er redd for at han skal skjønne at jeg aldri har gjort d før. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for at det skal virke som at jeg har litt erfaring? Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 du trenger vel egentli ikke gjøre noe spesielt, han tar seg sikkert av jobben, og det du eventuelt gjør vil jo bli gjort automatisk Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Håper du vet hva du begir deg ut på, det er ikke så kult å miste jomfrudommen til en på 39 når du selv er 19. Tenk deg litt om, hvordan tror du en person på 39 som går på fest sammen med 19 åringer og later som han er yngre egentlig er? Hva ville du trodd om han om du selv var på hans alder? Husk også at en på 39 vil ha betydelig mye mer livserfaring enn deg. Jeg syntes man burde passe seg for forhold som er så "ubalanserte" som det der. Likevel, hvis du velger å gjøre det, så er det ganske lett for deg å late som om du har erfaring. Gjør det som føles naturlig, lek med han, si i fra om hva du liker og hva du vil ha. Generelt vis selvtillit. Han blir nok å styre showet 9 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Dropp han og finn noen på din egen alder. 1 Lenke til kommentar
Diskutatoren Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvorfor skulle ikke det være greit? Mest sansynlig vil han ta mye mer hensyn til deg enn en på din egen alder. Bare si at du er jomfru, og forhåpentligvis vil han syns det er fint for deg, og gi deg den tiden du trenger for å bli komfortabel med å ha sex med han. Du er 19 år, og i mine øyne gammel nok tli å ha sex med en på 39. Det eneste jeg stiller spørsmål ved er hvorfor en på 39 fester med en på 19. Lenke til kommentar
Gjest jente 19 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Håper du vet hva du begir deg ut på, det er ikke så kult å miste jomfrudommen til en på 39 når du selv er 19. Tenk deg litt om, hvordan tror du en person på 39 som går på fest sammen med 19 åringer og later som han er yngre egentlig er? Hva ville du trodd om han om du selv var på hans alder? Husk også at en på 39 vil ha betydelig mye mer livserfaring enn deg. Jeg syntes man burde passe seg for forhold som er så "ubalanserte" som det der. Likevel, hvis du velger å gjøre det, så er det ganske lett for deg å late som om du har erfaring. Gjør det som føles naturlig, lek med han, si i fra om hva du liker og hva du vil ha. Generelt vis selvtillit. Han blir nok å styre showet Vel, for d første så var vi ikke på samme fest, men jeg og en venninne havnet på nach med noen fremmede vi traff på vei fra et nach som hadde blitt avlyst. De lurte på om vi ville bli med dem på nach istedet, og vi sa ja. De var riktig nok veldig klar over alderen våres når de spurte, ettersom vi var russ da, men er hvertfall ikke som at han går rundt å fester med jenter på min alder. Når d kommer til om jeg vet hva jeg begir meg ut på så er vel svaret der nei. Men jeg er veldig glad i han, mer enn jeg har vært i noen på min egen alder, kjemien stemmer veldig bra. Han gir meg komplimenter hele tiden, er utrolig mye mer omtenksom og snill enn det de fleste gutter på 18-19 er. Når det er sagt så vet jeg jo at dette er en bindvei, jeg vet at det ikke kan bli oss uansett, jeg tør jo ikke fortelle venninnene mine om oss en gang. Litt fordi jeg allid har vært den voksne i gjengen, som stort sett vet best og har orden på det meste, tør derfor ikke innrømme at jeg har falt for en fyr jeg så åpenlyst burde holdt meg unna. For jeg merker jo at jeg holder på å få følelser for han, og det lureste hadde jo vært å avslutte det, for på et tidspunkt kommer jeg jo til å bli såret, og jo lengre jeg drar d ut jo verre blir d. Men jeg får ikke meg selv til å droppe han, så da har jeg bestemmt for å bare fortsette slik det er nå. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg skjønner ikke hva som er problemet med å være med en som er eldre enn en. Når du først er så langt på vei, så kan du heller se hvor det ender med å snakke med fyren og høre hva han synes om hva som skjer. Og for all del, ikke skjul at du er jomfru. Du kommer selv til å angre på det når du tenker tilbake på det (med tanke på at du faktisk sparer deg til du føler deg klar, det gadd jeg selv ikke å vente på. Jeg hadde da kjæreste som jeg hadde vært lenge sammen med) og om ting skulle utvikle seg mellom dere, så går det ikke an å ha et forhold hvor man ikke kommuniserer og er ærlig med hverandre. Du hadde da måtte fortelle kjæresten din at du løy om møydommen din. Dessuten opplever de fleste jenter ubehag/smerte ved første samleie, så er han oppmerksom legger han nok merke til det. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 om du har tenkt at han skal være mer en sånn one-night stand eller bare en du skal ha sex med nå og da, så er det vel kanskje ikke så farlig å late som, men om du later som om du er ERFAREN så vil han legge merke til det når/om dere har sex, og du sikkert ikke vet hva i huleste du skal gjøre... om du ser for deg å være med han i lenger tid, så er det vel kanskje best å si at du er jomfru. Liker han deg god nok så vil han ikke bry seg noe om det. Og de fleste driter vel i om folk er jomfru.. sex er sex liksom. Jeg hadde sagt at jeg var jomfru uansett, kan liksom ikke se for meg at han vil dumpe deg pga det. Kanskje han liker det og. (Mange gutter drømmer om å ha sex med en jomfru ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg