knutsen92 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hei! Er dette et godt valg? http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=c848da2ea687452f8c24a633d165930d Planen er selvfølgelig å overclocke prosessor og skjermkort. Hvor mye vil jeg sånn ca klare å overclocke prosessor og skjermkort? Er også viktig for meg å ha FX kort, på grunn av 16x/16x i crossfire. Kan da når PC sliter litt med de nyeste spillene, kjøpe enda et 5870 Vapor-X. Det som er også er viktig for meg, er støy. Fractal vil gjøre jobben da, men noe jeg er redd for er temperaturer, men i følge testen her på Hardware.no så går det helt greit? Jeg bryr meg ikke om USB3 btw. Så er dette er bra valg? Fint om dere leser litt nøye i mellom og besvarer alt jeg spør om, dere må også være veldig kritiske. God sommer! Mvh Knutsen92 Endret 15. juni 2010 av knutsen92 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Heisann. Oppsetttet ditt såg bra ut. Men anbefaler ikke den cpukjøleren viss du skal ha en stille pc. Bytt heller til denne: http://www.dustinhome.no/pd_5010330329.aspx Og så anbefaler jeg å kjøpe 3 vifter til: 1 x http://www.dustinhome.no/pd_5010140960.aspx og 2 x http://www.dustinhome.no/pd_5010140961.aspx Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Støtter han over. Har den CPU kjøleren selv. Den er god, og holder god temp, men den BRÅKER. Men den ser fin ut, så jeg kan leve med det Du kan vel få den CPUen opp i 3.2 -3.6 vil jeg tro. Min 1090 BE kjører 4.1, men den er ikke helt dønn stabil. Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Hvordan blir den å montere da? Og hvor skal jeg plassere viften? Skal jeg bytte ut den viften som står bak med den? Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Ok, her er oppsettet nå: http://www.dustinhome.no/Favorites.aspx?list=4ea914e2bc4043a597017eba3772a7e2 Måtte ta vekk skjerm og skjermkort btw, hadde bestilt fra Netshop, men sendte mail til support. Men så hadde de ikke slettet orderen og det var for sent, så da får jeg en litt dårligere skjerm og samme skjermkort. Uansett en god skjerm, var en BenQ skjerm det også, 2ms, 1920*1080, 40000:1 .. Så da blir det to bestillinger på meg. Hehe! Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Du har 30 dager angrefrist. Bare send det tilbake så skal du få igjen pengene Riktig! Den skal erstatte den bakre exhaust-vifta. Edit: jeg hadde da montert en ekstra vifte til å dra luft ut av kabinettet, altså "erstatte" den bakre exhaust vifta og en for å dra mer luft inn. Slik at du har ett godt overtrykk i kabinettet. (hvis kabinettet har mulighet for det). Det er bare hvis du vil ha lavest mulig temperatur da Endret 16. juni 2010 av Caliente Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Du har 30 dager angrefrist. Bare send det tilbake så skal du få igjen pengene Riktig! Den skal erstatte den bakre exhaust-vifta. Edit: jeg hadde da montert en ekstra vifte til å dra luft ut av kabinettet, altså "erstatte" den bakre exhaust vifta og en for å dra mer luft inn. Slik at du har ett godt overtrykk i kabinettet. (hvis kabinettet har mulighet for det). Det er bare hvis du vil ha lavest mulig temperatur da Jeg har bestilt et Fractal kabinett, er vel ikke akkurat det kjøligste kabinettet man finner, hehe! Tingene jeg har bestilt er ikke engang sendt, men ligger klar til sending, men enda så er det for "sent". Jeg får da ikke penger igjen på frakt? Må jo betale for frakt? Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Angrefristen så skal du vel få tilbake alt. Det gjorde jeg når jeg brukte min hos CanalDigital. Jeg jobber selv på lager for sommern. Og de har sikkert pakket det og lagt det med alt som skal sendes. Så at de ikke orker hente den frem skjønner jeg egentlig ganske godt Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Det ordnet seg. Netshop support var helt håpløse, heldigvis var jeg mer heldig med salgsupporten til netshop. [email protected]. De ordnet slik at jeg ikke skulle få gebyr fra posten, og at varene bare ville bli sendt tilbake etter at tiden var gått over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå