Bearar Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hei Jeg kom opp i matte skriftlig (VG3), og dette gikk mildt sagt ræva. Jeg lurer derfor på om det er mulig å ta den på nytt allerede nå til høsten eller om jeg må vente til neste vår? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
operg Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ja, hvis det er S2-eksamen til høsten (svært sannsynlig) kan du melde deg på den. Gå inn på PrivatistWeb og registrer deg (tror dog ikke at du kan melde deg på før sommeren). Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Takk for hurtig respons! Når er det sommer da? Og hvordan blir det med lån av mattebok? (Jeg har levert alle bøker) Lenke til kommentar
martheee Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sjekk på finn.no eller kjøp bøkene i bokhandel på nettet Jeg skal kjøpene bøker på finn.no til fagene jeg vil lese på i sommerferien og ta som privatist til høsten. Lenke til kommentar
operg Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Når er det sommer da? Du kan melde deg opp til eksamen fra og med 15. august. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Høres flott ut. Takk for svar Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg fikk 2 på den eksamenen. Er det mulig å ta opp dette faget til tross for at jeg ikke strøyk? Er det dyrt? Jeg fikk låne matteboka av skolen til 1. oktober. Holder dette? Takk for svar Lenke til kommentar
operg Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Du kan melde deg opp til eksamen til jul. Google "PrivatistWeb", der står alt du trenger å vite. Prisen er ca. 750 kr. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Den ergrei.. så jeg kan ikke få tatt eksamen rett etter sommeren, jeg må vente til jul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå