Skogslik Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fikk mail om det i går. Driver og laster ned nå, kan jo være gøy og teste det ut i og med at det er gratis. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Husker jeg leste noe om at hvis jeg hadde betalt for spillet før, så ble jeg konvertert til en "power user" eller noe i den duren (nivået under VIP). Er jeg i denne tilstanden for evig tid, eller forsvinner den etter en måned (eller noe)? Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Du blir konvertert til en "Premium" bruker. Dette er permanent. Du får vel litt høyere gold cap enn en F2P bruker (5 gull istede for 3 tror jeg), en eller to ekstra character slots og jeg tror du slipper chat restrictions. Premium blir man hvis man har brukt noe penger på spillet. Enten kjøpt noe fra in-game butikken eller kjøpt spillet før. Endret 5. november 2010 av Triggers Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvilken server er anbefalt? Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Laurelin hvis du vil spille på en RP server. Eldar eller Snowbourn hvis du ikke er interessert i RP. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ok, takk! Skal starte meg en character snart! Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvilken server er det folkher på forumet spiller på da? Hadde vært kjekt med en sånn tråd om brukere som WoW-folka har.. Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg spiller på Eldar. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har lastet ned i flere dager, og så: An error occurred while trying to copy a file: The source file is corrupted -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå